Kopirano!

iz stipinih prstiju u vaše uši

Glazba u oglašavanju

glazba-header

Zašto sam se odlučio za ovu temu? Upravo zato što obožavam reklame koje prati glazba koja im daje na dodatnoj prepoznatljivosti i pamtljivosti.

Velikom broju ljudi glazba je esencijalan dio svakodnevnog života. Iako glazbu dijelimo u razne žanrove i podžanrove, te granice ponekad nisu važne. Ono što je važnije jest da glazba povezuje ljude, pokreće emocije i stvara i obnavlja uspomene, educira i na kraju definira nas kao osobe. Upravo sve ovo navedeno pokazuje kakav utjecaj i važnost glazba ima na oglašavanje. Primarna zadaća glazbe u oglašavanju je pogoditi kod osobe specifičnu emociju, stvoriti emotivnu vezu između proizvoda ili branda i samog kupca. Od same glazbe u oglašavanju, bitniji je jedino odabir prave glazbe koja će pratiti neku kampanju. Pogoditi da glazba savršeno odgovara poruci koju želimo prenijeti gledateljima, da su kadrovi reklame i ritam glazbe usklađeni, to je pravi izazov oglašivača i agencija.

U nastavku pogledajte neke od dobrih primjera u kojima je glazba dala svoj doprinos prenošenju poruke do korisnika i povezivanju s brandom.