Kopirano!

BOLD KAMPANJA

KAMPANJA ZA HRABRI OD OGROMNOG ZNAČAJA

Zbog straha da je njihov problem nedovoljno ozbiljan, djeca oklijevaju nazvati Hrabri telefon. Zbog toga ponekad ne dobiju podršku i pomoć koja im je potrebna. U novoj kampanji Hrabrog telefona, predimenzionirana tipografija na billboardima i plakatima prikazala je uobičajene dječje probleme ogromnima, kakvi oni u njihovoj percepciji i jesu. Cilj kampanje bio je ohrabriti djecu da, osim zbog teških oblika zlostavljanja, zovu i zbog tzv. soft problematike, kao što su problemi s učenjem, samopouzdanjem, izgledom, odnos s vršnjacima, neslaganje s braćom i sestrama, ljubavni problemi itd. Volonteri će ih dočekati s razumijevanjem i svim se problemima posvetiti s apsolutnom ozbiljnošću i pažnjom, kao da su najveći.

Najnovije

MILIJUNSKO PITANJE

ODMOTALI SMO ZABINU BOŽIĆNU KAMPANJU

Uživate li više u reakciji drugih na poklon koji ste im odabrali (nadamo se i pogodili!) ili više volite otkriti iznenađenje koje je netko pripremio za vas? Kako nas najviše veseli pripremanje kampanja, odgovor na ovo pitanje koji su dali darodavci i daroprimci svih generacija možete pogledati u seriji spotova za Zabinu božićnu nagradnu igru.

P.S. Ne dajte da jedno od iznenađenja za vas ove godine bude i Božić, na vrijeme kupite super poklone!

[čitaj više]

STAY TUNED

#PRVIPUT, PO DRUGI PUT

Ako ste mislili da je to bilo to, prevarili ste se jer Zaba nastavlja s promoviranjem neotkrivenih ljepota i posebnosti Lijepe Naše. Nakon spota i vizuala za ogulinski Hotel Frankopan, napravili smo 5 novih spotova i 5 novih key vizuala za 5 malih i mikro hrvatskih poduzetnika. Ovdje pogledajte spotove, ali i otkrijte mnoštvo drugih super lokacija za produžene, skraćene, obične i neobične vikende.

[čitaj više]
back to news page