Kopirano!

BOLD KAMPANJA

KAMPANJA ZA HRABRI OD OGROMNOG ZNAČAJA

Zbog straha da je njihov problem nedovoljno ozbiljan, djeca oklijevaju nazvati Hrabri telefon. Zbog toga ponekad ne dobiju podršku i pomoć koja im je potrebna. U novoj kampanji Hrabrog telefona, predimenzionirana tipografija na billboardima i plakatima prikazala je uobičajene dječje probleme ogromnima, kakvi oni u njihovoj percepciji i jesu. Cilj kampanje bio je ohrabriti djecu da, osim zbog teških oblika zlostavljanja, zovu i zbog tzv. soft problematike, kao što su problemi s učenjem, samopouzdanjem, izgledom, odnos s vršnjacima, neslaganje s braćom i sestrama, ljubavni problemi itd. Volonteri će ih dočekati s razumijevanjem i svim se problemima posvetiti s apsolutnom ozbiljnošću i pažnjom, kao da su najveći.

Najnovije

GRAND PRIX ZA ZABU

#PRVIPUT NAJBOLJA DRUŠTVENO ODGOVORNA KAMPANJA

Kampanja #prviput koju smo osmislili za Zagrebačku banku na sinoćnjoj je dodjeli nagrada Grand PRix proglašena najboljom komunikacijskom kampanjom društveno odgovornog poslovanja prema ocjeni međunarodnog žirija! Čestitke ekipi iz Zabe, agenciji 404 i svim malim poduzetnicima koji su hrabro stali pred kameru.

[čitaj više]

#PRVIPUT, DRUGI DOBITNIK

ZABINA KAMPANJA NASTAVLJA SVOJ PUT

Nakon starta kampanje prošle jeseni došlo je vrijeme za nove ture i avanture. U nastavku Zabine kampanje za male poduzetnike u turizmu upoznajte turističku agenciju Travel to Croatia i drugog od dva glavna dobitnika natječaja #prviput koji su osvojili cjelokupnu marketinšku kampanju — vlasnike ranča Ramarin. Poslušajte njihovu priču, a nakon toga i posjetite prviput.hr za nove ideje za izlete, nije tri dana klikanja (a može završiti s tri dana odmaranja!). ;) 

[čitaj više]
back to news page