Kopirano!

MUZEJSKI PRIMJERCI

NAGRADA NA IZLOŽBI HRVATSKOG DIZAJNA

Već smo imali napisanu vijest da se pohvalimo da su čak tri naša projekta odabrana za bijenalnu izložbu najboljeg domaćeg dizajna i to u tri kategorije: Atlantic Grupa „Catch the wave” (dizajn vizualnih komunikacija), Vinske etikete Pod zidom (dizajn ambalaže) i Reci to glasno (dizajn interakcija). Onda nam je žiri pomrsio račune i iznenadio nas nagradom za najbolji dizajn u digitalnim medijima za Reci to glasno pa smo se kući vratili s nagradom (i ozbiljnim mamurlukom). Hvala svima, i ne zaboravite pogledati izložbu u Muzeju za umjetnost i obrt - otvorena je do 16.10.2016. Izložba hrvatskog dizajna žirirani je prikaz recentne dizajnerske produkcije u svim dizajnerskim disciplinama, sa svrhom afirmacije dizajna kao tržišno i društveno relevantne struke. Stroga selekcija kandidiranih radova izdvaja i vrednuje najbolje u suvremenom hrvatskom dizajnu.

Najnovije

VANJIN INTERVJU ZA ADVERTISER SERBIA

Nedostaju mi vizionari koji postavljaju standarde i motiviraju cijele generacije

Kreativni direktori su heart&soul svih dobro utemeljenih komunikacijskih agencij. Pročitajte što o kreativnosti misli Vanja Blumenšajn, very creative director agencije Señor...

[čitaj više]

Svjetske, a i jedna naša

ODABRAO JURICA ĆORLUKA

Dok smo bili na kolektivnom, Señorov vođa kreativne navale Jurica Ćorluka se ufuravao u nove radne pobjede. Naime, za Marketing Mrežu je odabrao 5 kampanja koje su obilježile 2019. godinu. Ima svega, od globalne Coca Cole do lokalnih Srba u Hrvatskoj. 

[čitaj više]
back to news page