Kopirano!

Franck-ponosni-pokrovitelj-pravog-druzenja-header

Klijent

Franck

Brand

Franck

Datum

Travanj 2017.

Kategorija

Piće

PONOSNI POKROVITELJ PRAVOG DRUŽENJA

Sljedeći put na kavi s društvom isprobajte ovo: na početku svi na stol stavite mobitele s ekranom prema dolje, tko prvi digne svoj - plaća kavu. Osvježavajuće je uživati u druženju bez notifikacija i stalnog refreshanja.

STOLJEĆE I KUSUR

Franck, jedna od najvećih regionalnih kompanija, u 2017. je proslavila čak 125 godina postojanja. Ozbiljne su to godine. Kako kroz slavlje obljetnice predstaviti suvremenu tvrtku okrenutu budućnosti, a ostati relevantan i starijim potrošačima od kojih neki nisu puno mlađi od tvrtke?

KAD SE VIDIMO?

Zbog užurbanog stila života u današnje vrijeme više gledamo u ekran mobitela nego u lice drage osobe. Bez obzira je li riječ o cappuccinu s frendicom, čaju s društvom nakon skijanja ili sočnoj trač partiji sa susjedom uz popularnu ciglicu, Franckovi proizvodi su oduvijek neizostavni rekvizit tih trenutaka. Iskreno društvo prirodni je habitat branda, ali smo u središte komunikacije htjeli staviti korisnika i njegovo iskustvo, a ne sebe. Zato smo kreirali komunikacijsku platformu koja nas podsjeća na pravo druženje, koje su Franck proizvodi upotpunili i učinili još malo toplijim.

Credits

Señor

Vanja Blumenšajn ~ Vrlo kreativni direktor, copywriter | Jurica Ćorluka ~ Kreativni direktor, copywriter | Vinko Čuljak ~ Art direktor | Iva Kaligarić ~ Strateška direktorica

Suradnici

Petko Spasov ~ Redatelj | Aleksandar Pavlović ~ Direktor fotografije | Igor Kuprešak ~ producent (Mint) | Isa Živanović ~ producentica (Mint)

Franck

Ines Umičević ~ Direktorica marketinga | Ana-Marija Brodarić ~ Brend mendažerica za kategoriju mljevene kave | Ivana Tavra ~ Direktorica korporativnih komunikacija | Matejka Buča ~ Digital marketing manager

Franck-ponosni-pokrovitelj-pravog-druzenja-header
Uz sve pripreme testirali smo ovaj koncept na Franckovim zaposlenicima. Koncept im se svidio, uz napomenu da nije tipičan za Franck, da je neočekivan i da nisu sigurni je li ispravan za nas. U marketingu smo rekli - bingo! Upravo ono što smo htjeli!

Ines Umičević - Direktor za marketing i razvoj, Franck

Franck-ponosni-pokrovitelj-pravog-druzenja-header
Ovaj projekt je bio pitch, a u koncept smo bili toliko sigurni da smo na prezu došli samo s jednim rješenjem. Platforma je super razrađena kroz hrpu kanala s brojnim idejama koje podržavaju ideju pravog druženja, ali velika većina toga još nije napravljena - Ines, Ana-Marija, wink-wink ;)

Jurica Ćorluka - Kreativni direktor

senor no hablo espanol