Najnovije

All eyez on Indirekt

BRANDIRALI SMO JUBILARNI INDIREKT

Osim što za svoje jubilarno 10. izdanje ima super lineup, naš indie festival Indirekt koji je posvećen otkrivanju budućih glazbenih zvijezda ima i super novi vizualni identitet i slogan. Bacite oko na Indirektovo oko koje je stalno u potrazi za novim talentima i vidimo se ovaj vikend u Umagu!

[čitaj više]

Kad pročitate vijest, bit će vam jasno:

NOVA BONBON KAMPANJA JE BONBON!

Nakon puno istraživanja i uspoređivanja, zaključili smo kako je najbolje napraviti nastavak uspješne bonbon kampanje „Ljudski je uspoređivati“ i podsjetiti se kako izgleda svakodnevica smart shoppera, target grupe bonbona, uz njihovu nevjerojatnu moć percepcije, racionalnog promišljanja i prirodne znatiželje.

[čitaj više]

SEÑORITA PRESENTA

Irena nas je predstavila u Vilniusu

Osim što planira kreativnu strategiju za nas, naša branding specijalistica Irena planira i kako je najbolje predstaviti drugima — u ovom slučaju studentima marketinške komunikacije na sveučilištu u Vilniusu. Hvala prof. Morani Fudurić s EFZG-a na prilici da doprinesemo akademskoj zajednici i hvala soon-to-be kolegama na super pitanjima iz kojih i mi svaki put naučimo nešto novo.

[čitaj više]
Amélie
Atlantic Grupa
CARNET
Deltron
Franck
Fruvita
G3 Spirits
Hrabri telefon
IGH
Iskon
Jamnica
Jana
Laus International
Ledo
Maya
Meggle
Mylan
Nova TV
OPG Josip Matković
Osječka pivovara
Outdoor Akzent
Philip Morris
Pliva
Podravka
Point Shopping Center
Radenska
Styria
Toshiba
Valamar Riviera
Zagrebačka banka
Wiener osiguranje
WWF Adria
Hrvatski Telekom
Modulee
Poluotok
CESI
Varteks