Najnovije

NOVA PLATFORMA ZA MLADE

TEBE SE PITA

S Iskonom već godinama dominiramo telekom kategorijom, na proljeće smo realizirali svoju prvu bonbon kampanju, a evo nas i s prvom kampanjom za Hrvatski Telekom i to za najzahtjevniju publiku: genZ-jevce. Kad je riječ o tehnologiji, povezivanju i komunikaciji, pita se HT. Za sve što je važno juniorima najbolje pitati njih, a kad je riječ o lansiranju nove komunikacijske platforme - pita se Señor. Kako je ova međugeneracijska suradnja startala pogledajte u nastavku.

[čitaj više]

NIJE U REDU U UREDU

STOP RODNOJ NERAVNOPRAVNOSTI NA RADNOM MJESTU

Iako ste izjave poput Više brinu o izgledu, a manje o poslu ili Nek se posvete obitelji umjesto karijeri puno puta čuli uživo, vjerojatno ste ih u protekla dva tjedna prvi put vidjeli na billboardima. Prije nego nastavite čitati, posjetite nijeuredu.com i testirajte vlastite predrasude.

[čitaj više]

NOVI KAKTUS NA POLICI

GUBITNICI = DOBITNICI

Svijet možda voli pobjednike, ali izgleda da su žiriju Kaktusa draži Gubitnici! Kaktus festival, najveći srpski festival oglašavanja, proglasio je našu online kampanju za WWF Adria Najboljom digitalnom integriranom kampanjom u Srbiji.

[čitaj više]
Amélie
Atlantic Grupa
CARNET
Deltron
Franck
Fruvita
G3 Spirits
Hrabri telefon
IGH
Iskon
Jamnica
Jana
Laus International
Ledo
Maya
Meggle
Mylan
Nova TV
OPG Josip Matković
Osječka pivovara
Outdoor Akzent
Philip Morris
Pliva
Podravka
Point Shopping Center
Radenska
Styria
Toshiba
Valamar Riviera
Zagrebačka banka
Wiener osiguranje
WWF Adria
Hrvatski Telekom
Modulee
Poluotok