Najnovije

DÓNDE ESTÁ EL SEÑOR?

Kolektivni godišnji

Istraživanje u kojem će svi señori i señorite sudjelovati od 1.8. do 15.8. je kako se što kvalitetnije odmoriti na kolektivnom godišnjem. S novim se spoznajama o idealnoj debljini kamenčića za žabice, omjeru sastojaka u piña coladi i drugim zaključcima vraćamo 16.8., a dotad… hasta la vista, bebé.

[čitaj više]

U NISKOM STARTU

Nova smo agencija UNICEF-a

S ponosom smo dočekali novog klijenta, a umjesto laganog zagrijavanja krenuli smo trčeći — i to projektom za humanitarnu utrku Mliječna staza. Ove godine se okupljamo u znak podrške mentalnom zdravlju djece i mladih, a sve detalje o utrci i tome kako možeš sudjelovati saznaj na mlijecnastaza.hr.

[čitaj više]

(VERY) PRETTY BIG DEAL

FOREO je dobio brand facelift

FOREO nije samo još jedan beauty brand i ne bi trebao tako ni izgledati, zato mu je trebalo dati novo usustavljeno lice u skladu s pozicijom premium lidera u segmentu beauty industrije. Repozicioniranje branda, dizajn novih layouta, izrada detaljnog brand booka i cjelovita art direkcija i produkcija 140 product i model fotografija i videa za 80 zemalja — sve o našoj brand care rutini za FOREO istraži u novom kejsu.

[čitaj više]
Amélie
Atlantic Grupa
CARNET
Deltron
Franck
Fruvita
G3 Spirits
Hrabri telefon
IGH
Iskon
Jamnica
Jana
Laus International
Ledo
Maya
Meggle
Mylan
Nova TV
OPG Josip Matković
Osječka pivovara
Outdoor Akzent
Philip Morris
Pliva
Podravka
Point Shopping Center
Radenska
Styria
Toshiba
Valamar Riviera
Zagrebačka banka
Wiener osiguranje
WWF Adria
Hrvatski Telekom
Modulee
Poluotok
CESI
Varteks
FOREO