Najnovije

DI SU PARE?

SIMPA KAMPANJA ZA HRVATSKI TELEKOM

More money, more problems? Ne ako se pita korisnike opcija na bonove, koji sve što žele je surfati bez neočekivanih troškova. Zato je Hrvatski Telekom osmislio eSimpu — jedinu 100% digitalnu opciju s kojom bonaši surfaju bez situacija u kojima im se skida novac s računa. Kako smo kapitalizirali na toj informaciji pri izradi kreativnog rješenja za novu HT kampanju, saznaj u nastavku.

[čitaj više]

Señor presenta

ČETVORKA ZA PETICU

U zadnjih nekoliko mjeseci pridružila su nam se četiri nova lica u sva tri odjela — Monika Vodopija osnažila je dizajn odjel, Mario Štrok osvježio copy sobu, a Anja Mihaljević i Nika Novak pojačale account redove. Našim friškim señoritama i señoru želimo toplu dobrodošlicu i hladnu piña coladu!

[čitaj više]

Na BalCannesu nema mira

Druga smo najbolja agencija u regiji!

S ukupno šest finalista i četiri osvojene nagrade (zlato za Otkrij Varteks, srebra za Nije u redu u uredu, Oči ti šalju signale, Prvi put), ove godine smo na regionalnom natjecanju oglašavanja BalCannes proglašeni drugom najboljom agencijom u regiji! Osim ovih nagrada, iz Rovinja se vraćamo i s tri osvojene IdejeX (zlato i bronca za Varteks, bronca za Indirekt), a više o svim nagradama i finalistima pročitaj na linku.

[čitaj više]
Amélie
Atlantic Grupa
CARNET
Deltron
Franck
Fruvita
G3 Spirits
Hrabri telefon
IGH
Iskon
Jamnica
Jana
Laus International
Ledo
Maya
Meggle
Mylan
Nova TV
OPG Josip Matković
Osječka pivovara
Outdoor Akzent
Philip Morris
Pliva
Podravka
Point Shopping Center
Radenska
Styria
Toshiba
Valamar Riviera
Zagrebačka banka
Wiener osiguranje
WWF Adria
Hrvatski Telekom
Modulee
Poluotok
CESI
Varteks
FOREO