Novosti

AMBALAŽA KO BOG

ETIKETA DOSTOJNA BOŽICE

17.07.2019.

U području Vrbica, brao je Lazinica oblice i nastala je Olivica. Tako započinje priča o maslinovom ulju koju smo ispričali - na etiketi. Liburnijska božica vode Ica i zlata vrijedne skradinske oblice poslužile su kao inspiracija za dizajn i premium dojam proizvoda. Pogledaj je li nam se trud pozlatio!

[čitaj više]

DANCE IS NOT DEAD

Viktorija Đonlić Rađa u kampanji za Iskon!

16.07.2019.

Možemo u parku, na klupi il u jarku! AlI i na tavanu, balkonu, u kupaoni, podrumu... U našoj verziji legendarnog hita Viktorije Đonlić iz '96., možemo surfati gdje god želimo ako imamo novu Iskonovu uslugu: Wi-Fi MESHtar! Klikni na link i pogledaj spot u vešeraju, špajzi il u cimer-fraju.

[čitaj više]

ALL GOOD PARTIES COME IN THREES

JUBILARNO TREĆE INTIMNO RUŽENJE

10.07.2019.

Na najvećem i najvrućem Señorovom okupljanju dosad, žeđ je gasilo i kreativno se odblokiravalo preko 500 duša. Još samo nekih 360 dana do idućeg tuluma pred Arhivom, a čekanje si skrati arhivom ovogodišnjih najboljih momenata.

[čitaj više]

DIZAJNIRAJ, PA RECI OP!

PROPUPAO NOVI BRANDING

02.07.2019.

Iako je krajobrazna arhitektura kod nas još uvijek rijetka biljka, studio Oblikovanje i planiranje otvorenog prostora (oPoP) svoj posao radi vrlo profesionalno. To smo popratili vizualnim identitetom, koji će pomoći mladom biznisu da pusti korijenje. Dok posao cvate, ti prolistaj materijale!

[čitaj više]

NOVA ZABA KAMPANJA

OD SADA MOGU I JEDNO I DRUGO

26.06.2019.

Ekskluzivno otkrivamo sve što vas je oduvijek zanimalo: kako u istom mjesecu zamijeniti vešmašinu i otići na godišnji u Španjolsku? Ne odgađajte ni sekunde - kliknite i saznajte u prvom spotu iz novog beskamatnog serijala.

[čitaj više]

BRAND KOJI OBARA S NOGU

FRANCK LANSIRAO SNOGOO

16.06.2019.

Aparati s kavom redovit su inventar svake čekaonice, referade, knjižnice ili kolodvora, a nažalost i sinonim za lošu kavu. Došlo je vrijeme da se tržišni lider istakne kvalitetom proizvoda, ali i super brandingom i komunikacijom. Temeljito ili s nogu, upoznaj snogoo, Franckov novi digitalni brand.

[čitaj više]

RADIONICA ZA STUDENTE

VIZUALNI IDENTITET

17.05.2019.

Naš kreativni direktor Luka Pervan i art direktor Alen Lipuš pred eSTUDENT timom za Vizualne komunikacije održali su radionicu o vizualnom identitetu. Zainteresirani studenti su poslušali predavanje, a u praktičnom dijelu i sami se okušali u rebrandingu dviju domaćih kompanija.

[čitaj više]

EFFIENG GREAT NEWS!

NAJUČINKOVITIJA INDIE AGENCIJA

07.05.2019.

Pametne i kreativne ideje donose rezultate. Ako nam ne vjerujete, bacite oko na Effie ljestvicu najučinkovitijih agencija - i ove smo godine u samom vrhu: prvi među nezavisnim oglašivačkim agencijama, a drugi u ukupnom poretku.

[čitaj više]

PRILIKA ŽIVOTA

KAMPANJA KOJA SE NE PROPUŠTA

10.04.2019.

U novoj kampanji za Iskon, glumci Lana Barić i Borko Perić u VHS found footage snimkama iz 90-ih pričaju zašto su propustili na prvi pogled neatraktivne glumačke ponude. Ti nemoj ponoviti njihove greške i baci oko na čitavu kampanju, da ne bi poslije bilo...

[čitaj više]

BEČKA ŠKOLA

VANJA NA FORWARD FESTIVALU

10.04.2019.

U maniri vrlo Vrlo kreativnog direktora, Vanja se uputio u Beč, na peti po redu festival kreativnosti, dizajna i komunikacije - Forward Festival. Izgleda da se put isplatio jer se vratio zadovoljan i s nekoliko must-watch preporuka. Škicni preporuke i pročitaj što još kaže!

[čitaj više]
senor no hablo espanol