Novosti
DI SU PARE?
SIMPA KAMPANJA ZA HRVATSKI TELEKOM
16.05.2023.
More money, more problems? Ne ako se pita korisnike opcija na bonove, koji sve što žele je surfati bez neočekivanih troškova. Zato je Hrvatski Telekom osmislio eSimpu — jedinu 100% digitalnu opciju s kojom bonaši surfaju bez situacija u kojima im se skida novac s računa. Kako smo kapitalizirali na toj informaciji pri izradi kreativnog rješenja za novu HT kampanju, saznaj u nastavku.
[čitaj više]Señor presenta
ČETVORKA ZA PETICU
27.04.2023.
U zadnjih nekoliko mjeseci pridružila su nam se četiri nova lica u sva tri odjela — Monika Vodopija osnažila je dizajn odjel, Mario Štrok osvježio copy sobu, a Anja Mihaljević i Nika Novak pojačale account redove. Našim friškim señoritama i señoru želimo toplu dobrodošlicu i hladnu piña coladu!
[čitaj više]Na BalCannesu nema mira
Druga smo najbolja agencija u regiji!
25.04.2023.
S ukupno šest finalista i četiri osvojene nagrade (zlato za Otkrij Varteks, srebra za Nije u redu u uredu, Oči ti šalju signale, Prvi put), ove godine smo na regionalnom natjecanju oglašavanja BalCannes proglašeni drugom najboljom agencijom u regiji! Osim ovih nagrada, iz Rovinja se vraćamo i s tri osvojene IdejeX (zlato i bronca za Varteks, bronca za Indirekt), a više o svim nagradama i finalistima pročitaj na linku.
MAJSTORSKI OBAVLJEN POSAO
BRANDIRALI SMO SOBOSLIKARSKI OBRT
24.04.2023.
Plava panda je soboslikarski obrt neobičnog imena, čiji je rad jednako neuobičajen. Dok se većini ljudi na samu spomen riječi soboslikar, ličilac, maler ili pitur javljaju neugodne uspomene, korisnici Plave pande znaju da će njihov prostor biti okrečen pedantno i odgovorno. Kako smo osmislili komunikaciju i vizualni identitet za soboslikara kojeg ćeš preporučiti svakome, saznaj u novom kejsu.
Work the WARC!
#NIJEUREDU JE U EFIKASNIH TOP 100
22.03.2023.
Nakon osvojenog Effie Grand Prixa na lanjskim Danima komunikacija, dobili smo vijest da je WARC uvrstio Nije u redu u uredu u top 100 najnagrađivanijih kampanja po efikasnosti u svijetu! WARC je nezavisni globalni autoritet za oglašavanje i medijsku učinkovitost, a mi smo počašćeni što je naša kampanja za ravnopravnost u suradnji s CESI, Humanom, agencijom 404 i Outdoor Akzentom pronašla svoje mjesto na ovoj listi. Ide jedna vrlo efikasna piña colada!
MIXXXX
Imamo četiri finalista na MIXXu!
13.03.2023.
Dvije kampanje su nam u četiri kategorije za nagradu za najbolji digitalni projekt: Mentalna higijena je finalist kategorije Corporate Social Responsibility Campaign, a kampanja za Wiener putno osiguranje je finalist kategorija Direct Response and Lead Generation Campaign, Campaign Effectiveness i Influencer Marketing. Bravo za Wiener osiguranje i iProspect, a čestitke i svim drugim finalistima!
ART DIRECTORS & DESIGNERS WANTED
Tražimo pojačanja u dizajn redovima
10.03.2023.
Señor je uvijek u potrazi za talentiranim profesionalcima. Ovaj put, tražimo art direktore/ice i grafičke dizajnere/ice. Ako imaš iskustva rada u marketinškoj agenciji, dizajn studijima ili drugim dizajnerskim kolektivima, prijavi se do 19.3.
BALCANNESKO, A NAŠE
Imamo najviše projekata na BalCannesu!
10.03.2023.
Dobre vijesti ususret odlasku u Rovinj — 6 naših radova ušlo je u finale BalCannesa, a to je najveći broj različitih projekata jedne agencije među finalistima. Hvala žiriju što je prepoznao kampanje: I dalje osigurava vaš mir za Wiener, Ljudski je uspoređivati za bonbon, Nije u redu u uredu za udrugu CESI, Oči ti šalju signale za JGL-ov brand Vizol S, Otkrij Varteks za Varteks te Prvi put za Zabu. Sve u svemu — čista šestica!
JURE DUTY
Jure žirira The Indie Awards i IdejuX
10.03.2023.
Naš Head of creative Jurica Ćorluka ponovno je član stručnih sudova koji biraju najbolje od oglašavanja. Nakon što se vratio sa žiriranja The Indie Awards, globalnih nagrada za nezavisne agencije, u sklopu festivala Dani Komunikacija ocjenjivat će i domaće kampanje na IdejiX. Kao i uvijek, u izboru pobjedničkih ideja nastojat će biti strog, ali pravedan.
[čitaj više]SAMO PIVO
Nova kampanja za Osječko
09.03.2023.
Pivo se u Osječkoj pivovari i nakon gotovo 360 godina proizvodi na stari, tradicionalan način — bez aditiva i bez kompromisa prema kvaliteti. Zato ni novoj 360º kampanji za Osječko nisu trebali nikakvi reklamni dodaci, nego samo… Osječko.