Novosti

NOVA PLATFORMA ZA MLADE

TEBE SE PITA

23.11.2021.

S Iskonom već godinama dominiramo telekom kategorijom, na proljeće smo realizirali svoju prvu bonbon kampanju, a evo nas i s prvom kampanjom za Hrvatski Telekom i to za najzahtjevniju publiku: genZ-jevce. Kad je riječ o tehnologiji, povezivanju i komunikaciji, pita se HT. Za sve što je važno juniorima najbolje pitati njih, a kad je riječ o lansiranju nove komunikacijske platforme - pita se Señor. Kako je ova međugeneracijska suradnja startala pogledajte u nastavku.

[čitaj više]

NIJE U REDU U UREDU

STOP RODNOJ NERAVNOPRAVNOSTI NA RADNOM MJESTU

08.11.2021.

Iako ste izjave poput Više brinu o izgledu, a manje o poslu ili Nek se posvete obitelji umjesto karijeri puno puta čuli uživo, vjerojatno ste ih u protekla dva tjedna prvi put vidjeli na billboardima. Prije nego nastavite čitati, posjetite nijeuredu.com i testirajte vlastite predrasude.

[čitaj više]

NOVI KAKTUS NA POLICI

GUBITNICI = DOBITNICI

04.11.2021.

Svijet možda voli pobjednike, ali izgleda da su žiriju Kaktusa draži Gubitnici! Kaktus festival, najveći srpski festival oglašavanja, proglasio je našu online kampanju za WWF Adria Najboljom digitalnom integriranom kampanjom u Srbiji.

[čitaj više]

TOE JE TO!

BEZBRIŽNE ČARAPE PRVI SU NEPAR ČARAPA

28.10.2021.

Što kad vam jednu čarapu pojede mašina ili kroz nju nestašno proviri palac? Novi nepar Bezbrižnih čarapa za Wiener rješava te brige jer se sastoji od tri iste čarape pa u slučaju problema uvijek možeš posegnuti za onom trećom.

[čitaj više]

AFTER

ZAGREB DESIGN WEEK

04.10.2021.

Nakon svakog dobrog partyja je after, a nakon svakog dobrog projekta – nagrade. Tako je Zagreb Design Week, u kategoriji grafičkog dizajna, vizualnom identitetu aftera dodijelio nagradu. Dok mi planiramo proslavu, podsjetite se kako smo došli od briefa do aftera.

[čitaj više]

POLUOTOK

PR-STOHVAT NOSTALGIJE

04.10.2021.

Poluotok i njegov gastronostalgični vizualni identitet zaslužili su PR hraneći gladne dizajnere na Design Weeku, a Vizkultura je osigurala da, osim Hrvatskom, Poluotok gostuje i po portalima. Članak pročitajte tu, a sve o projektu tu.

[čitaj više]

SUPER MARIJA

Nova igračica u dizajn odjelu

22.09.2021.

Izgleda da ćemo bitke s najizazovnijim briefovima odsad rješavati puno lakše jer nam se pridružila Marija, art direktorica s 15 godina agencijskog iskustva. Marija kaže da voli nekonvencionalni pristup, eksperimentiranje s medijima i kretanje na rubu briefa, a ni nama takve vratolomije nisu strane. Marija, dobro nam došla!

[čitaj više]

VELIKA STVAR ZA HRVATSKE NAIVCE

PRIZNANJE PREKO GRANE

20.09.2021.

Veliki hrvatski naivci za CERT.hr uvršteni su u šest najboljih kampanja - primjera dobre prakse iz područja medijske pismenosti u sklopu regionalnog KAKTUS festivala. Uz to su dobili i ocjenu kakvu zaslužuju - najveću! Nećemo se praviti naivni - tome smo se i nadali.

[čitaj više]

BAŠ SMO PROZIRNI

ISPEGLALI SMO NOVU ZABA VISA KARTICU

25.08.2021.

Zaba se zaželjela novog dizajna Visa kartice, a mi razveselili prilici da vrijednosti načina poslovanja klijenta pretočimo u proizvod koji će na dnevnoj bazi koristiti milijun ljudi. Cilj ovog projekta bio je napraviti karticu koja će Zabu predstaviti kao modernu, inovativnu, jednostavnu, digitalnu i trasparentnu banku — banku budućnosti. 

[čitaj više]

GLAVONJA

Novi Head of Design: Tomislav Fabijanić

13.07.2021.

Ako ste primijetili bijeli dim nad Kumičićevom, već znate novosti - imamo novog voditelja dizajn odjela. Uprava i HR jednoglasno su se donijeli odluku: Art direktor Tomislav Fabijanić preuzima funkciju Head of Design. Tomin rukopis mogli ste vidjeti na brojnim nagrađivanim identitetima, ambalažama i vizualnim sustavima. Na novoj će poziciji osigurati visoku razinu kvalitete Señor dizajna i brinuti se o razvoju i zadovoljstvu naših dizajnera. Čestitke, Tomo!

[čitaj više]