Novosti
Work the WARC!
#NIJEUREDU JE U EFIKASNIH TOP 100
22.03.2023.
Nakon osvojenog Effie Grand Prixa na lanjskim Danima komunikacija, dobili smo vijest da je WARC uvrstio Nije u redu u uredu u top 100 najnagrađivanijih kampanja po efikasnosti u svijetu! WARC je nezavisni globalni autoritet za oglašavanje i medijsku učinkovitost, a mi smo počašćeni što je naša kampanja za ravnopravnost u suradnji s CESI, Humanom, agencijom 404 i Outdoor Akzentom pronašla svoje mjesto na ovoj listi. Ide jedna vrlo efikasna piña colada!
MIXXXX
Imamo četiri finalista na MIXXu!
13.03.2023.
Dvije kampanje su nam u četiri kategorije za nagradu za najbolji digitalni projekt: Mentalna higijena je finalist kategorije Corporate Social Responsibility Campaign, a kampanja za Wiener putno osiguranje je finalist kategorija Direct Response and Lead Generation Campaign, Campaign Effectiveness i Influencer Marketing. Bravo za Wiener osiguranje i iProspect, a čestitke i svim drugim finalistima!
ART DIRECTORS & DESIGNERS WANTED
Tražimo pojačanja u dizajn redovima
10.03.2023.
Señor je uvijek u potrazi za talentiranim profesionalcima. Ovaj put, tražimo art direktore/ice i grafičke dizajnere/ice. Ako imaš iskustva rada u marketinškoj agenciji, dizajn studijima ili drugim dizajnerskim kolektivima, prijavi se do 19.3.
BALCANNESKO, A NAŠE
Imamo najviše projekata na BalCannesu!
10.03.2023.
Dobre vijesti ususret odlasku u Rovinj — 6 naših radova ušlo je u finale BalCannesa, a to je najveći broj različitih projekata jedne agencije među finalistima. Hvala žiriju što je prepoznao kampanje: I dalje osigurava vaš mir za Wiener, Ljudski je uspoređivati za bonbon, Nije u redu u uredu za udrugu CESI, Oči ti šalju signale za JGL-ov brand Vizol S, Otkrij Varteks za Varteks te Prvi put za Zabu. Sve u svemu — čista šestica!
JURE DUTY
Jure žirira The Indie Awards i IdejuX
10.03.2023.
Naš Head of creative Jurica Ćorluka ponovno je član stručnih sudova koji biraju najbolje od oglašavanja. Nakon što se vratio sa žiriranja The Indie Awards, globalnih nagrada za nezavisne agencije, u sklopu festivala Dani Komunikacija ocjenjivat će i domaće kampanje na IdejiX. Kao i uvijek, u izboru pobjedničkih ideja nastojat će biti strog, ali pravedan.
[čitaj više]SAMO PIVO
Nova kampanja za Osječko
09.03.2023.
Pivo se u Osječkoj pivovari i nakon gotovo 360 godina proizvodi na stari, tradicionalan način — bez aditiva i bez kompromisa prema kvaliteti. Zato ni novoj 360º kampanji za Osječko nisu trebali nikakvi reklamni dodaci, nego samo… Osječko.
ČETIRI ZEMLJE, JEDAN BRANDING
Brandirali smo lokalni projekt Brtonigle
09.03.2023.
Kao nigdje drugdje u regiji, Brtoniglu prekrivaju četiri različite boje zemlje. Od ovog dara prirode mještani žive već stoljećima pa je, iz želje Razvojne agencije Brtonigla da podrži i poveže svoje lokalne poljoprivrednike, niknuo L’ortolano — brand koji spaja poljoprivredu i ugostiteljstvo kao glavne adute Brtonigle i tako promovira destinaciju na održiv način. Ako želiš osjetiti atmosferu ovog jedinstvenog kutka Istre, prvo baci oko na naš kejs, a onda se i vidimo u Brtonigli.
[čitaj više]Retrospekt-iva
Iva je presjekla našu godinu u intervjuu
23.12.2022.
Naša head of heads Iva Kaligarić podijelila je s portalom Advertiser Serbia što je sve obilježilo proteklu godinu za Señor, a onda i svoju slatku želju za 2023. Bacite oko na intervju na linku i pripremite se za puhanje svjećica.
[čitaj više]"Jure" za Advertiser Serbia
Jure je dao najdosadniji intervju!
23.12.2022.
Za kraj godine naš Head of creative Jurica Ćorluka je za portal Advertiser Serbia dao najdosadniji intervju koji ćete pročitati danas. Klik na link i probajte doći do kraja!
[čitaj više]Señor @ Behance
Poluotok i HSM featureani su na Behanceu!
06.12.2022.
U mjesec dana kuratori su nas dvaput počastili - prvo je HSM featurean u kategoriji Illustrator, a zatim i Poluotok u branding kategoriji grafičkog dizajna. Gracias!
[čitaj više]