Novosti
ČIN-ČIN, NOVI DIZAJN
DIZAJNIRALI SMO ETIKETU ZA PRIRODNA VINA POD ZIDOM
03.10.2023.
Pet Nat trenutno je jedan od najuzbudljivijih stilova proizvodnje vina u svijetu. Stoga je i prigodno da su takva vina našla svoje mjesto Pod Zidom, bistrou koji okuplja publiku koja prati enološke i gastro trendove. Saznaj kako smo dizajnirali etiketu za ova prirodna, lagana i pjenušava vina. Samo pazi da ti se prilikom čitanja ne zapetlja jezik.
[čitaj više]HEAD OF CREATIVE PO REGIJI
Jure panelira, žirira i organizira
03.10.2023.
Naš Jure ove je jeseni na vanrednoj nastavi. Prvo će 12. listopada na Sarajevo Marketing Summitu sudjelovati u panelu “Kreativna Evolucija: Razvoj Inovativnog Razmišljanja u Marketingu”, a zatim će 1. i 2. studenog žirirati Kaktus festival u Beogradu. Tu je i važna uloga u Stručnom savjetu BalCannesa, gdje će sudjelovati u planiranju i organizaciji tog natjecanja.
[čitaj više]SVIRAJTE MI…
NOVA BONBON KAMPANJA
03.10.2023.
Koliko para, toliko muzike – fraza je koja funkcionira svugdje osim u bonbonu. Novom ponudom bonbon korisnici dobivaju sve duplo, a novom kampanjom ti dobivaš još jedan kejs na pregled.
[čitaj više]NEWFINALFINALFINALFINAL.PSD
IMAMO ČETIRI FINALISTA NA ZAGREB DESIGN WEEKU!
20.09.2023.
Na ovogodišnjem, desetom izdanju Zagreb Design Weeka, u kategoriji grafičkog dizajna svoje mjesto među finalistima našla su i četiri rada iz Señora. To su redom: Indirekt, L’ortolano, FOREO i Mentalna higijena. Mi smo svoje odradili, sad dižemo sve četiri u zrak i nestrpljivo čekamo proglašenje pobjednika! Vidimo se od 26.9. do 1.10. na Zagrebačkom Velesajmu!
[čitaj više]OD ZG DO BG
JURE ŽIRIRA KAKTUS!
18.09.2023.
As tradition goes, Señor je ponovno dio regionalnog dijela žirija Kaktus festivala u Srbiji. Na ovogodišnjem, devetom izdanju, ulogu strogog, ali pravednog stručnjaka preuzima naš Head of creative Jure koji će 1. i 2. studenog u Beogradu dati svoj sud o najboljim (a i onim malo manje boljim) kampanjama i projektima iz regije.
[čitaj više]POZIT-IVA
IVA NA WOMAN.COMM KONFERENCIJI
06.07.2023.
Na ovogodišnoj Woman.Comm konferenciji, naša super managing direktorica Iva održat će predavanje o pokretanju pozitivnih promjena u društvu na primjeru nagrađivane društveno odgovorne kampanje Nije u redu u uredu. Kako zajedno možemo stati na kraj rodnoj diskriminaciji u poslovnim prilikama saznaj u hotelu Hills u Sarajevu 24. listopada. A kako možeš doći do early bird ulaznice prije nego bude prekasno, provjeri na linku.
[čitaj više]EFFIE-IN GREAT
NAJUČINKOVITIJI SMO U HRVATSKOJ PO GLOBAL EFFIE INDEXU!
29.06.2023.
Global Effie Index, najopsežnije globalno istraživanje marketinške učinkovitosti, proglasilo nas je najučinkovitijom agencijom u Hrvatskoj i 26. najučinkovitijom nezavisnom agencijom svijeta! Ovu smo prestižnu titulu stekli kreiranjem kampanja Nije u redu u uredu za CESI, I dalje osigurava vaš mir za Wiener osiguranje te Ljudski je uspoređivati! za bonbon. Bravo za sve!
(SKORO) NAJBOLJI
IZAŠAO BALCANNES REPORT — SEÑOR DRUGI U REGIJI
23.06.2023.
Da smo na BalCannesu, najvećem regionalnom natjecanju kreativnosti s ukupno šest finalista osvojili četiri nagrade je stara vijest. Ali novost je da je izašao službeni report koji na čak 58 stranica donosi sve detalje o pobjedničkim radovima. S kojim smo sve projektima došli do titule druge najbolje agencije u regiji, prisjeti se na linku.
[čitaj više]IMAŠ 5 MINUTA?
TRAŽIMO POJAČANJE U ACCOUNTU
23.06.2023.
Señor je uvijek u potrazi za talentiranim profesionalcima. Ovog puta, tražimo iskusne accounte/ice koji će pojačati naše redove. Ako si group account direktor/ica, account direktor/ica, manager/ica ili se tako osjećaš, a imaš minimalno 5 godina iskustva rada u kreativnoj ili digitalnoj agenciji, izdvoji maksimalno 5 minuta za prijavu do 2.7.
DI SU PARE?
SIMPA KAMPANJA ZA HRVATSKI TELEKOM
16.05.2023.
More money, more problems? Ne ako se pita korisnike opcija na bonove, koji sve što žele je surfati bez neočekivanih troškova. Zato je Hrvatski Telekom osmislio eSimpu — jedinu 100% digitalnu opciju s kojom bonaši surfaju bez situacija u kojima im se skida novac s računa. Kako smo kapitalizirali na toj informaciji pri izradi kreativnog rješenja za novu HT kampanju, saznaj u nastavku.
[čitaj više]