senor about

O nama

Señor je nezavisna agencija za komunikaciju i branding. Spaja pametne strategije, inovativne koncepte i vrhunsku izvedbu u non-spam komunikaciju relevantnu za ljude i poslovne rezultate.

Mi smo kreativni problem-solveri. Bez obzira na to radi li se o komunikacijskoj platformi telekoma, rebrandingu proizvođača zdrave hrane ili neprofitnom projektu za spas delfina, želimo s vama prolaziti nova i pametna rješenja.

senor about 1

Señor razmišlja kreativno i strateški

EKG: Ideje su u fokusu svega što radimo i ništa nas ne čini sretnijima od vrhunski realizirane ideje. Pri tome nam je važno da su pozitivne, održive i uključive jer imaju snagu mijenjati društvo i trebaju donositi vrijednost i ljudima i brandovima.

EEG: Vizija i strategija dugoročno definiraju razvoj branda, a njihovi se rezultati mogu objektivno pratiti i mjeriti. Kreativni proizvod nije samo šareni oglas. Sve što radimo nedovojivo je povezano sa svim fazama u životu branda: od osmišljavanja proizvoda, preko komunikacije do konačnog kontakta s publikom. I dalje!

senor about

Što radimo

Istraživanja, analize, brand i komunikacijske strategije, savjetovanje, kreativne koncepte, cjelovite marketinške kampanje, tv, radio, tisak, outdoor, online, evente, imena, vizualne identitete, logotipe, ambalažu…

Što ne radimo

Projekte u koje ne vjerujemo, fore radi fore, kampanje od petka do ponedjeljka, probijanje rokova, duge telefonske razgovore, pičeve za podne naljepnice, štancanje, nepotpune feedbacke, maratonske sastanke bez dnevnog reda…

senor about 3

Brand new world

Način na koji komuniciramo, baš kao i gospodarstvo, doživljava nevjerojatne promjene. Mijenja se svijet oko nas pa se moramo mijenjati i mi. Stari sustav, fokusiran na uzimanje (tržišnog udjela, mjesta na polici, tvog vremena…), potpuno je zaboravio na davanje. Komuniciranje danas stosmjerni je proces kojeg je lakše no ikad isključiti i ignorirati (think adblock + daljinski!) pa je nužno da bude win-win za sve koji u njemu sudjeluju.

senor sharing

Reklamne se agencije drže provjerene formule. Zato je Señor osmislio vlastitu kojom se nastoji voditi u svakom projektu. Prodati ne postoji bez dati. Oglašavanje ne smije biti spam u službi jedne strane nego treba davati korist (ideje, vrijednosti, informacije…) publici koja će, ako je prepoznaju kao relevantnu, uzvratiti (pažnjom, povjerenjem, kupnjom...).

senor about 5

Jesu li nagrade bitne?

Najbolje ih je osvojiti pa reći da nisu. Najpoželjniji agencijski swag ne treba shvaćati preozbiljno, ni kad pobjeđuješ ni kad gubiš. Priznanja su super, ali još se važnije fokusirati na dobre projekte. Zadnjih smo godina osvojili najznačajnije regionalne nagrade u svim područjima kojima se bavimo + nagradu za Agenciju godine na BalCannesu. Biti kontinuirano u samom vrhu kreativnih agencija u regiji nam je važno jer nisi dobar koliko je dobar tvoj najbolji projekt nego onaj najlošiji. Posljedice osjećamo kroz čestitke kolega i klijenata, ali i kroz javljanje talenata iz cijele regije - ipak su ljudi najbolji ulog u projekte koji osvajaju nagrade u budućnosti.

Društvene akcije - Zlato @ IdejaX 2019 ~ Dizajn - Bronca @ IdejaX 2019 ~ Telekomunikacije - Bronca @ Effie 2019 ~ Agencija godine @ BalCannes 2018 ~ Agencija godine – 1st Runner-up @ IdejaX 2018 ~ Kampanja godine @ IdejaX 2018 ~ Telekomunikacije - Zlato & Srebro @ IdejaX 2018 ~ Društvene akcije - Bronca @ Ideja X 2018 ~ Telekomunikacije - Bronca @ Effie 2018 ~ Roba široke potrošnje - Zlato @ Effie 2018 ~ Top 25 regionalnih kampanja @ BalCannes 2017 ~ Telekomunikacije - Zlato @ Effie 2017 ~ Integrated Advertising - Bronca @ MIXX Europe 2017 ~ Moda, zdravlje i ljepota - Zlato @ IdejaX 2017 ~ Agencija godine 2016 – 1st Runner-up @ IdejaX 2016 ~ Telekomunikacije - Zlato @ IdejaX 2016 ~ Mediji i izdavaštvo - Zlato @ IdejaX 2016 ~ Najbolji copywriting @ IdejaX 2016 ~ Najbolja ambalaža u regiji @ Regpak 2016 ~ Najbolji billboard & Najbolja iskoristivost medija @ Outward 2016 ~ Najbolji dizajn u digitalnim medijima @ Izložba hrvatskog dizajna 15/16 ~ Grand Prix @ MIXX 2016 ~ Agencija godine 2015 – 1st Runner-up @ IdejaX 2015 ~ Telekomunikacije - Zlato @ IdejaX 2015 ~ Najbolji grafički dizajn ambalaže @ Cropak 2015 ~ Priznanje za najbolji copywriting @ IdejaX 2014 ~ Priznanje za najbolji dizajn i art direkciju @ IdejaX 2014 ~ Samopromocija i korporativne komunikacije - Zlato @ IdejaX 2014 ~ Najbolji copywriting @ Sudnji Dan 2014 ~ Velika ideja @ Sudnji Dan 2014 ~ INdoor kreativac godine - 1. mjesto @ Weekend Media Festival 2014. ~ Top 25 najboljih kampanja u regiji @ BalCannes 2014

senor about nagrade

Tko je señor?

Señorov tim čine nagrađivani kreativni profesionalci stasali u raznim oglašivačkim agencijama koji zajedno stvaraju pametne, non-spam kampanje koje donose korist brandovima, oglašivačima i potrošačima. Upoznaj Señorove mamu i tatu:

Vanja Blumenšajn ~

Inzistira na izvrsnosti od 1979. Preko desetljeća i pol u oglašavanju. Već 10 godina sudjeluje u žiriju najvećeg nacionalnog festivala oglašavanja, od čega dvije na njegovom čelu kao predsjednik. Osvojio gotovo sve domaće i pristojan broj stranih nagrada s područja oglašavanja (Festo, Ideja X, Effie, MIXX, MIXX awards Europe, ADCC, Outward, ADCE, Red Dot, Golden drum, Eurobest, MIAF, SEMPL, Sudnji dan, Cropack, Regpack…). Proglašen je Kreativcem godine (Sudnji dan), Copywriterom godine (po dva puta Sudnji dan i Ideja X) i jednim od najboljih hrvatskih kreativaca desetljeća (Media marketing magazin). 2013. zaključuje da treba nove izazove u životu i osniva nezavisnu agenciju za komunikaciju i branding - Señor gdje živi i radi. 

Iva Kaligarić ~

Desetogodišnje agencijsko iskustvo stekla u jednoj od vodećih domaćih agencija. Na poziciji direktora strategije i razvoja poslovanja vodila je Client service (account, media, strategy), sudjelovala u radu Uprave te razvijala brand i komunikacijske strategije vodećih hrvatskih i internacionalnih tvrtki. Projekti na kojima je radila osvajali su brojne nagrade (Ideja X, Effie awards, Eurobest, MIAF, ADCC, Mixx awards Europe, SEMPL, adsoftheworld...), a najviše je vesele zahtjevni i društveno odgovorni projekti. Magistrirala na temu Branding destinacije na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu. 2013. zaključuje da treba nove izazove u životu i osniva Señora koji želi usrećivati i biti sretan. 

senor about 8

Faq, imam još puno pitanja za vas!

Señor. Campañas and more! Zvuči fora, a što to zapravo znači? Je li Señor full-service agencija?

Jure
Jure:

I ne samo to; i TV postaja i izdavačka kuća i ulični umjetnik. I još puno toga. Komunikacija ne poznaje (medijske) granice. Oglašavanje je već duže vrijeme proizvodnja sadržaja. U punom smislu riječi advertainment, reklame i industrija zabave žive u simbiozi. Kreativci više nego ikad trebaju biti pisci, scenaristi, producenti, redatelji u službi zabave, informiranja i prikupljanja lajkova, šerova i posljedično kuna. Otvara nam to mnoge prilike, veće budgete, šire platforme, prijemčljivije publike. Samo ako smo spremni za ove promjene.

Danas imamo sponzorirane pretrage i google oglase. Je li kreativa uopće važna?

Luka
Luka:

Nema medijske ili tehnološke inovacije koja će u kvalitativnom smislu nadomjestiti dobru staru ideju. Medij je samo sredstvo – za što ćemo ga upotrijebiti i što time postići ovisi o spretnosti, znanju i talentu onoga koji ga se laća. Bilo da se radi o kreativnoj egzekuciji, strategiji ili bilo kojem drugom elementu argument “jer se to tako radi” ne radi za nas. Biti uspješan znači pomicati granice (čak i kad je to nova dimenzija web bannera), naravno u svrhu zadanog cilja, ne inovacije radi.

Agencija k’o agencija. Zašto baš Señor?

Danijela
Danijela:

Agenciju ne čine uredi, računala ili aparati za kavu. Upoznajte dizajnere, copywritere, stratege kojima povjeravate biznis: to su stručnjaci o čijem talentu i znanju ovisi vaš uspjeh. Umjesto uspavanog hladnog pogona, top kreativci organizirani prema afinitetima i sposobnostima, optimalno će odgovoriti na brief. Štancanje je ok – ako ste fotokopirka.

Kreirali smo komunikaciju za neke od najvećih kompanija u regiji, ali radije radimo non-profit nego non-sense. Neki od naših najdražih projekata bili su mali, ali smo dali sve od sebe da budu veliki. Ako vas motiviraju projekti zbog kojih ćemo zajedno osjećati leptiriće u trbuhu i ponos zbog rezultata, tu smo.