VANJA ZA JOURNAL.HR

AKO SLIJEDITE KARTE TEŠKO ĆETE OTKRITI NOVE OBALE

09.07.2020.

Vanja Blumenšajn jedan je od osnivača agencije Señor koja je unazad nekoliko godina postala pravi hit sa svojim kreativnim i drugačijim pristupom na tržištu. Kampanja za Jamnicu Botanicu definitivno izlazi iz zone komfora i to nam se učinilo kao sjajna prilika da porazgovaramo s Vanjom. O izazovima današnjice, projektima koji pomiču granice, kolegama, ekipi i poslu – dotakli smo se svega.

[čitaj više]

Anamarija na Play Media Dayu

O etici, a i o psihologiji i kreativnosti

05.06.2020.

Čovjek bi rekao da nitko ne čita blogove marketinških agencija. I čovjek bi se grdno prevario jer je naša Anamarija nakon bloga o etici postala persona non-stop grata na regionalnim festivalima. A nakon što pročitate što je rekla u intervjuu, pogledajte i predavanje o etičnom ponašanju u marketingu koje je održala na Play Media Day 05 online konferenciji. 

[čitaj više]

VANJIN INTERVJU ZA ADVERTISER SERBIA

Vrli novi svijet

26.05.2020.

U kakvom svetu živimo? Kakav svet želimo? Kakav svet možemo očekivati? Odgovore na ova bitna pitanja dali su istaknuti profesionalci komunikacijske industrije iz čitavog regiona jugoistočne Evrope. Ovoga puta, čast je pripala Vanji Blumenšajnu, Vrlo kreativnom direktoru i suvlasniku agencije Señor. Razgovor vodio Nenad Danilović.

[čitaj više]

SKRIVENI PROJEKT

READ MORE (THAN JUST THIS POST)

22.05.2020.

Na spomen medija instant pomislite na televiziju, internet, novine? Ili se pitate je li print mrtav, tko gleda TV i treba li cijeli budžet spiskati na online? Vješti komunikator ne gubi vrijeme na bespredmetne rasprave. Za njega - sve je medij. On (ne) bira sredstva i lukavo traži najbolji alat kojim će njegova ideja na zanimljiv i relevantan način doprijeti do publike. Njegov medij može biti boca, uredski materijal, etiketa, knjiga, poruka u haustoru, majica ili… jedan link.

[čitaj više]

ANAMARIJA PREACHA

O etici

20.01.2020.

Našla sam se u posljednje vrijeme više puta u situaciji da pojašnjavam ljudima što (i zašto) kao psihologinja radim u svijetu oglašavanja. Došlo je do toga da sam na pitanje čime se bavim unaprijed počela pojašnjavati svoj stav o manipulaciji i etici u oglašavanju, pa i onda kada me nitko ništa nije pitao. Hvala svima koji jesu jer me to dovelo do dubljeg proučavanja teme i veće sigurnosti u to da je u ovoj industriji, koliko god se ponekad činilo zahtjevnim, moguće raditi etično i bez manipulacije.

[čitaj više]

vanja za marketing mrežu

O odgovornosti

29.10.2019.

Zašto netko, tko po vokaciji nije kreativac, i vjerojatno nema pretjeranog afiniteta da se bavi kreativom (ako ne računamo pomoć klincu oko zadaće iz domaćinstva ili nedavni tečaj dekupaža), osjeti potrebu korigirati stvari koje su radili neki od najboljih stručnjaka u domaćoj oglašivačkoj industriji (Señor team <3). Da se ne muljamo, zaključak je jednostavan i porazan: jer nam ne vjeruju.

[čitaj više]

Lukin intervju

Nostalgiji predviđam blistavu budućnost

23.09.2019.

Neki su trendovi kratkoga vijeka, a neki ne jenjavaju. Svjedoci smo da u zadnjih par godina, kako u pop-kulturi (modnoj, filmskoj, glazbenoj i gaming industriji), tako i u advertisingu, retro suvereno vlada i ne pokazuje naznake posustajanja. Više o fenomenu nostalgije pročitajte u ovom relativno kratkom intervjuu Luke Pervana za časopis Brend Kultura.

[čitaj više]

Volim briefove i projekte koji ne potcjenjuju ni kreativca ni publiku

Mlada liderica Zvonimira

16.07.2019.

Zvonimira Milevčić copywriterica je u hrvatskoj agenciji Señor. Svoje prve copywriterske korake napravila je na najvećim Señorovim klijentima. Pravopisno i gramatički najpotkovanija osoba u agenciji, pokazala se kao pravi ekspert za longcopy, a svoj talent je posebno pokazala na klijentima poput Megglea, Jägermeistera, Atlantic Grupe i Zagrebačke banke.

Odavno poznata produkcijskim kućama, Zvonimira je svoju nemalu glumačku karijeru u reklamama odlučila zamijeniti onom agencijskog kreativca, a čitanje scenarija zamijenila je njihovim pisanjem. Uz finansije i pravo, završila je i Ženske studije, a čeličnu volju i željeznu disciplinu pokazuje ne samo na agencijskim projektima već i na trail stazama. Prošle godine pretrčala je 110 km (riječima: sto deset) za 19 i po sati. I naredni se ponedjeljak živa pojavila na poslu. True story!

[čitaj više]

TKO GOD NE CIJENI ENTUZIJAZAM NE BI TREBAO RADITI U KREATIVNOJ INDUSTRIJI

Nina - umjereno mlada liderica

05.06.2019.

Nina Trumbić je voditeljica projekata na vrlo raznolikom spektru klijenata – od Hrabrog telefona, preko Jägermeistera i Iskona, pa sve do Atlantic Grupe, a vodi i projekte za apsolutno najzahtjevnijeg klijenta, samu agenciju Señor. Za nju kažu da prepoznaje trendove u industriji prije nego postanu trendovi, zna za svaku moguću aplikaciju na svijetu, i kad bi opet štampali vizitke, na Nininoj bi kao titulu istakli The Coolness Consultant. U slobodno vrijeme vrlo uspješno DJira na Radiju 101, ali i na partyjima pod imenom Nifty Nina. Bez obzira tražite li preporuku kako iskoristiti digital u kampanji ili u kojem noćnom klubu dočekati zoru, Nina is your girl.

[čitaj više]

RAZGOVOR S BALCANNES AGENCIJOM GODINE

Otkrivamo trik s kojim sigurno osvajaš sve nagrade

30.05.2019.

Nakon što smo proglašeni najboljom agencijom u regiji na BalCannesu, iz HURE su porazgovarali s našim vrlo kreativnim direktorom Vanjom. Što su ga pitali, što misli o nagradama te kako smo promo članak pretvorili u igralište iz kojeg je izrastao novi Señorov kritički projekt, čitajte niže u tekstu i obavezno javite kojom ste se vi nagradom okitili.

[čitaj više]

Ja sam Damir

Volim crtati, ne volim pisati.

02.05.2019.

Priča se da slika vrijedi 1000 riječi. Mi znamo bar nekoliko kopića koji se kunu u svoje nagrade za copywritera godine da tomu nije tako. Ali, isti bi se bez dileme složili da Damirove ilustracije govore sto jezika. Zato, kad je umjesto napisanog bloga predao izbor svojih ilustracija, nije bilo druge nego da potvrde: šutnja je ponekad zaista zlato.

[čitaj više]

U srž problema

Što stranke prodaju iliti što Trump zna, a SDP ne zna?

06.02.2019.

Kada zamišljate kreativce u advertising agencijama vjerojatno zamišljate kombinaciju Hunter S. Thompsona i Jacksona Pollocka, ekipu na teškim opijatima koji u naletima ludila pišu scenarije i manično skiciraju novu ambalažu za vaš omiljeni šampon. I bili biste u pravu. Točno tako izgleda svaki radni dan u Señoru. Ali osim što se bavimo kreativnim egzekucijama i komunikacijom, postoji još jedan dio procesa, po mom mišljenju najzanimljiviji, koji svemu tome prethodi.

[čitaj više]

Treća će vas šokirati

Šest tajni uspješne suradnje s Iskonom

23.08.2018.

S posljednjih smo se Dana komunikacija vratili s čak pet nagrada za Iskon: zlatom i srebrom u telekomunikacijama, brončanim Effijem, nagradom za kampanju godine i titulom oglašivača godine. Možda bi ovaj rezultat i začudio da nije nastavak kontinuirane dominacije u telekom oglašavanju zadnjih nekoliko godina. Ova je suradnja i svojevrstan fenomen; dosad je svaka naša kampanja s Iskonom nagrađena; uz zlata i srebra na Ideji X, dodajmo prošlogodišnji zlatni Effie, posebno priznanje za najbolji copywriting i Balcannes. Dobar povod da pogledamo vam otkrijemo sve tajne ove uspješne kreativno-poslovne veze.

[čitaj više]

Analiza predizbornih plakata

Kako stranke privlače birače?

09.09.2016.

Kad bi mi zavrnuli rukom da moram reći nešto pozitivno o predizbornim plakatima, rekao bih da su pošteni i u skladu s programima koje stranke nude svojim biračima: mahom bezidejni, nemaštoviti, klišeizirani i često amaterski. Bez snažnih poruka, dvije najjače stranke, najprofesionalnije su u vizualnom dijelu, ostatak društva izgleda kao da je plakate složio s generičkim stock elementima u nekom free online programu za grafički dizajn. U nezadovoljstvu koje je ovladalo hrvatskim građanima, velike stranke traže povjerenje u nastavak ciljeva koje nejasno zacrtavaju, a izazivači zazivaju promjene za koje nikome nije jasno kako će ih ostvariti. Čini se da se više obraćaju mlađima, valjda u preobraćanje starijih nitko ne polaže nadu. Netko će reći da je izvedba plakata nebitna, ali ja se pitam kako će netko tko nije u stanju privući i angažirati stručnjake da mu pomognu doći na vlast, pronaći stručnjake da mu pomognu oko rješavanje nezaposlenosti, fiskalne politike ili nuklearnih elektrana. Na sceni gdje se svi kunu u stručnjake kojima su okruženi i plakati su ogledalo profesionalnosti i izvrsnosti koju ulažu u posao kojim se bave ili žele baviti.

[čitaj više]

MIXX 2016. BEST IN SHOW:

Kako je kampanja ‘Reci to glasno’ glasno odjeknula i Facebookom i ulicama gradova

19.04.2016.

Je li billboardima zaista odzvonilo? Ima li u medijskom mixu mjesta i za ulične ili samo online bannere? I dokle je to došlo da na MIXX-u pobjeđuju outdoor kampanje?! U posljednje se vrijeme vode potpuno promašene online vs. offline rasprave: što je bolje i gdje uložiti budžete? Kampanja Reci to glasno agencije Señor dobar je primjer kako publika živi u oba svijeta te kako kampanje, da bi bile uspješne, moraju uspješno integrirati to dvoje.

[čitaj više]

Intervju

Motivacija treba biti kreacija, ne posljedice

05.02.2014.

Ususret nezavisnom festivalu kreativnih komunikacija Sudnji dan, koji se ove godine događa u drugo doba godine, u ponešto izmijenjenom izdanju i unutar jednog sasvim novog konteksta, o kojem ćete na Vizkulturi čitati uskoro, predstavit ćemo vam neke od autora koji su na festivalu osvajali nagrade – pobrali ‘sudnjedanske’ ordene. Priču počinjemo s Vanjom Blumenšajnom, copywriterom i kreativnim direktorom, koji je na prvom Sudnjem danu doma odnio čak tri nagrade, uključujući i onu ‘najvažniju’ – za Kreativca godine. Uz spomenuto ordenje nezavisnog sjaja Vanja se može pohvaliti i još zavidnim brojem nagrada iz svih sfera oglašivačke industrije (IdejaX, Red dot, Goldendrum, Eurobest, Festo, Effie,…).

[čitaj više]

Intervju

JEDAN OD NAJBOLJIH HRVATSKIH KREATIVACA ZADNJE DECENIJE, POKRENUO VLASTITU AGENCIJU

08.01.2014.

Vanja Blumenšajn je preko desetljeća u oglašavanju, od čega je najveći dio proveo u reklamnoj agenciji Imago kao kreativni direktor. Sedam godina je sudjelovao u žiriju najvećeg hrvatskog advertising festivala, od čega dvije na njegovom čelu kao predsjednik. Osvojio gotovo sve domaće i pristojan broj stranih advertising nagrada (Festo, idejaX, Effie, ADCC, Outward, ADCE, Red Dot, Golden drum, Eurobest, MIAF, SEMPL…) od kojih je, uz nekoliko za kampanju godine, najponosniji na onu za kreativca godine na prvom Sudnjem danu i nagradi za agenciju godine koju je osvojio s kolegama iz Imaga. Zaključuje da treba nove izazove u životu i osniva Señora koji želi usrećivati i biti sretan.

[čitaj više]

Izlazak iz kuhinjskog ormarića

O OKUSIMA SE (NE) RASPRAVLJA

15.11.2013.

Hrana je prvoklasno političko pitanje; od toga jedeš li lokalno ili iz uvoza, od kumice na placu ili iz supermarketa, samo krte stejkove ili od-glave-do-repa iznutrice, do toleriraš li netoleranciju brandova poput Velebitskog i Barille. S obzirom na to da je referendum i neka podjela u zraku, a Mrvica sve samo ne apolitična, vrijeme je da istražimo što je to gej a što strejt hrana.

[čitaj više]
senor no hablo espanol