Volim briefove i projekte koji ne potcjenjuju ni kreativca ni publiku

Mlada liderica Zvonimira

16.07.2019.

Zvonimira Milevčić copywriterica je u hrvatskoj agenciji Señor. Svoje prve copywriterske korake napravila je na najvećim Señorovim klijentima. Pravopisno i gramatički najpotkovanija osoba u agenciji, pokazala se kao pravi ekspert za longcopy, a svoj talent je posebno pokazala na klijentima poput Megglea, Jägermeistera, Atlantic Grupe i Zagrebačke banke.

Odavno poznata produkcijskim kućama, Zvonimira je svoju nemalu glumačku karijeru u reklamama odlučila zamijeniti onom agencijskog kreativca, a čitanje scenarija zamijenila je njihovim pisanjem. Uz finansije i pravo, završila je i Ženske studije, a čeličnu volju i željeznu disciplinu pokazuje ne samo na agencijskim projektima već i na trail stazama. Prošle godine pretrčala je 110 km (riječima: sto deset) za 19 i po sati. I naredni se ponedjeljak živa pojavila na poslu. True story!

[čitaj više]

TKO GOD NE CIJENI ENTUZIJAZAM NE BI TREBAO RADITI U KREATIVNOJ INDUSTRIJI

Nina - umjereno mlada liderica

05.06.2019.

Nina Trumbić je voditeljica projekata na vrlo raznolikom spektru klijenata – od Hrabrog telefona, preko Jägermeistera i Iskona, pa sve do Atlantic Grupe, a vodi i projekte za apsolutno najzahtjevnijeg klijenta, samu agenciju Señor. Za nju kažu da prepoznaje trendove u industriji prije nego postanu trendovi, zna za svaku moguću aplikaciju na svijetu, i kad bi opet štampali vizitke, na Nininoj bi kao titulu istakli The Coolness Consultant. U slobodno vrijeme vrlo uspješno DJira na Radiju 101, ali i na partyjima pod imenom Nifty Nina. Bez obzira tražite li preporuku kako iskoristiti digital u kampanji ili u kojem noćnom klubu dočekati zoru, Nina is your girl.

[čitaj više]

RAZGOVOR S BALCANNES AGENCIJOM GODINE

Otkrivamo trik s kojim sigurno osvajaš sve nagrade

30.05.2019.

Nakon što smo proglašeni najboljom agencijom u regiji na BalCannesu, iz HURE su porazgovarali s našim vrlo kreativnim direktorom Vanjom. Što su ga pitali, što misli o nagradama te kako smo promo članak pretvorili u igralište iz kojeg je izrastao novi Señorov kritički projekt, čitajte niže u tekstu i obavezno javite kojom ste se vi nagradom okitili.

[čitaj više]

Ja sam Damir

Volim crtati, ne volim pisati.

02.05.2019.

Priča se da slika vrijedi 1000 riječi. Mi znamo bar nekoliko kopića koji se kunu u svoje nagrade za copywritera godine da tomu nije tako. Ali, isti bi se bez dileme složili da Damirove ilustracije govore sto jezika. Zato, kad je umjesto napisanog bloga predao izbor svojih ilustracija, nije bilo druge nego da potvrde: šutnja je ponekad zaista zlato.

[čitaj više]

U srž problema

Što stranke prodaju iliti što Trump zna, a SDP ne zna?

06.02.2019.

Kada zamišljate kreativce u advertising agencijama vjerojatno zamišljate kombinaciju Hunter S. Thompsona i Jacksona Pollocka, ekipu na teškim opijatima koji u naletima ludila pišu scenarije i manično skiciraju novu ambalažu za vaš omiljeni šampon. I bili biste u pravu. Točno tako izgleda svaki radni dan u Señoru. Ali osim što se bavimo kreativnim egzekucijama i komunikacijom, postoji još jedan dio procesa, po mom mišljenju najzanimljiviji, koji svemu tome prethodi.

[čitaj više]

Treća će vas šokirati

Šest tajni uspješne suradnje s Iskonom

23.08.2018.

S posljednjih smo se Dana komunikacija vratili s čak pet nagrada za Iskon: zlatom i srebrom u telekomunikacijama, brončanim Effijem, nagradom za kampanju godine i titulom oglašivača godine. Možda bi ovaj rezultat i začudio da nije nastavak kontinuirane dominacije u telekom oglašavanju zadnjih nekoliko godina. Ova je suradnja i svojevrstan fenomen; dosad je svaka naša kampanja s Iskonom nagrađena; uz zlata i srebra na Ideji X, dodajmo prošlogodišnji zlatni Effie, posebno priznanje za najbolji copywriting i Balcannes. Dobar povod da pogledamo vam otkrijemo sve tajne ove uspješne kreativno-poslovne veze.

[čitaj više]

MIXX 2016. BEST IN SHOW:

Kako je kampanja ‘Reci to glasno’ glasno odjeknula i Facebookom i ulicama gradova

19.04.2016.

Je li billboardima zaista odzvonilo? Ima li u medijskom mixu mjesta i za ulične ili samo online bannere? I dokle je to došlo da na MIXX-u pobjeđuju outdoor kampanje?! U posljednje se vrijeme vode potpuno promašene online vs. offline rasprave: što je bolje i gdje uložiti budžete? Kampanja Reci to glasno agencije Señor dobar je primjer kako publika živi u oba svijeta te kako kampanje, da bi bile uspješne, moraju uspješno integrirati to dvoje.

[čitaj više]

Intervju

Motivacija treba biti kreacija, ne posljedice

05.02.2014.

Ususret nezavisnom festivalu kreativnih komunikacija Sudnji dan, koji se ove godine događa u drugo doba godine, u ponešto izmijenjenom izdanju i unutar jednog sasvim novog konteksta, o kojem ćete na Vizkulturi čitati uskoro, predstavit ćemo vam neke od autora koji su na festivalu osvajali nagrade – pobrali ‘sudnjedanske’ ordene. Priču počinjemo s Vanjom Blumenšajnom, copywriterom i kreativnim direktorom, koji je na prvom Sudnjem danu doma odnio čak tri nagrade, uključujući i onu ‘najvažniju’ – za Kreativca godine. Uz spomenuto ordenje nezavisnog sjaja Vanja se može pohvaliti i još zavidnim brojem nagrada iz svih sfera oglašivačke industrije (IdejaX, Red dot, Goldendrum, Eurobest, Festo, Effie,…).

[čitaj više]

Intervju

JEDAN OD NAJBOLJIH HRVATSKIH KREATIVACA ZADNJE DECENIJE, POKRENUO VLASTITU AGENCIJU

08.01.2014.

Vanja Blumenšajn je preko desetljeća u oglašavanju, od čega je najveći dio proveo u reklamnoj agenciji Imago kao kreativni direktor. Sedam godina je sudjelovao u žiriju najvećeg hrvatskog advertising festivala, od čega dvije na njegovom čelu kao predsjednik. Osvojio gotovo sve domaće i pristojan broj stranih advertising nagrada (Festo, idejaX, Effie, ADCC, Outward, ADCE, Red Dot, Golden drum, Eurobest, MIAF, SEMPL…) od kojih je, uz nekoliko za kampanju godine, najponosniji na onu za kreativca godine na prvom Sudnjem danu i nagradi za agenciju godine koju je osvojio s kolegama iz Imaga. Zaključuje da treba nove izazove u životu i osniva Señora koji želi usrećivati i biti sretan.

[čitaj više]

Izlazak iz kuhinjskog ormarića

O OKUSIMA SE (NE) RASPRAVLJA

15.11.2013.

Hrana je prvoklasno političko pitanje; od toga jedeš li lokalno ili iz uvoza, od kumice na placu ili iz supermarketa, samo krte stejkove ili od-glave-do-repa iznutrice, do toleriraš li netoleranciju brandova poput Velebitskog i Barille. S obzirom na to da je referendum i neka podjela u zraku, a Mrvica sve samo ne apolitična, vrijeme je da istražimo što je to gej a što strejt hrana.

[čitaj više]
senor no hablo espanol