Nakon puno fokusica, intervjua i istraživanja, došli smo do šokantnog zaključka: ljudi ne uživaju u obavljanju birokracije, čekanju u redovima i opetovanim dolascima zbog jednog papira koji nedostaje. Kad bi barem postojao način da se sve to odradi brzo, lako, i bez potrebe za turnejom po gradu. Ili postoji?
Digitalna osobna iskaznica, kao i platforma eGrađani postoje već neko vrijeme, no još uvijek je jako mali postotak građana koji su svoju digitalnu osobnu iskaznicu aktivirali kako bi je mogli u potpunosti iskoristiti. Dobar dio njih i ne zna da se preko 100 birokratskih pitanja može riješiti eOsobnom, te uporno troše svoje vrijeme i potplate cipela za pohađanje šaltera kako bi riješili nešto što su mogli riješiti iz udobnosti svojeg doma.
Zato je AKD odlučio ljude informirati i potaknuti na aktivaciju eOsobnih iskaznica, a kako smo mi od točke A došli do rješenja, pogledajte ispod.
Najnovije
Work the WARC!
#NIJEUREDU JE U EFIKASNIH TOP 100
Nakon osvojenog Effie Grand Prixa na lanjskim Danima komunikacija, dobili smo vijest da je WARC uvrstio Nije u redu u uredu u top 100 najnagrađivanijih kampanja po efikasnosti u svijetu! WARC je nezavisni globalni autoritet za oglašavanje i medijsku učinkovitost, a mi smo počašćeni što je naša kampanja za ravnopravnost u suradnji s CESI, Humanom, agencijom 404 i Outdoor Akzentom pronašla svoje mjesto na ovoj listi. Ide jedna vrlo efikasna piña colada!
MIXXXX
Imamo četiri finalista na MIXXu!
Dvije kampanje su nam u četiri kategorije za nagradu za najbolji digitalni projekt: Mentalna higijena je finalist kategorije Corporate Social Responsibility Campaign, a kampanja za Wiener putno osiguranje je finalist kategorija Direct Response and Lead Generation Campaign, Campaign Effectiveness i Influencer Marketing. Bravo za Wiener osiguranje i iProspect, a čestitke i svim drugim finalistima!