Kopirano!

ČETIRI ZEMLJE, JEDAN BRANDING

Brandirali smo lokalni projekt Brtonigle

Kao nigdje drugdje u regiji, Brtoniglu prekrivaju četiri različite boje zemlje. Od ovog dara prirode mještani žive već stoljećima pa je, iz želje Razvojne agencije Brtonigla da podrži i poveže svoje lokalne poljoprivrednike, niknuo L’ortolano — brand koji spaja poljoprivredu i ugostiteljstvo kao glavne adute Brtonigle i tako promovira destinaciju na održiv način. Ako želiš osjetiti atmosferu ovog jedinstvenog kutka Istre, prvo baci oko na naš kejs, a onda se i vidimo u Brtonigli.

Najnovije

RAME ZA SHVAĆANJE

RODITELJSKI PRIRUČNIK ZA BOLJU MENTALNU HIGIJENU DJECE

U okviru Wienerovog projekta Mentalna higijena, na kojem s Wienerom i nizom partnera surađujemo već četiri godine, nastao je roditeljski priručnik za bolju mentalnu higijenu djece - Rame za shvaćanje.

[čitaj više]

GRICNI NOVI KEJS

SMOKI #MENISAVRŠENO

Kako smo zagrizli u izazov stvaranja nove platforme, slogana i komunikacije za jedan od najvoljenijih brendova u regiji i zašto su najbolje stvari u životu malo nesavršene - bacite klik ili scroll i saznajte u novom kejsu, idealno s prstima masnim od Smokija.

[čitaj više]
back to news page