Kao nigdje drugdje u regiji, Brtoniglu prekrivaju četiri različite boje zemlje. Od ovog dara prirode mještani žive već stoljećima pa je, iz želje Razvojne agencije Brtonigla da podrži i poveže svoje lokalne poljoprivrednike, niknuo L’ortolano — brand koji spaja poljoprivredu i ugostiteljstvo kao glavne adute Brtonigle i tako promovira destinaciju na održiv način. Ako želiš osjetiti atmosferu ovog jedinstvenog kutka Istre, prvo baci oko na naš kejs, a onda se i vidimo u Brtonigli.
Najnovije
BACI OKO
NOVI SPOT ZA JGL
Suhe i nadražene oči trebaju olakšanje koje donose nove Vizol S Hydro Lipid Balance kapi, a kapima je pak, trebao TVC koji će to olakšanje ljudima - predočiti. Novi spot dio je platforme “Vjerujte svojim očima” koju smo osmislili za JGL.
[čitaj više]RAME ZA SHVAĆANJE
RODITELJSKI PRIRUČNIK ZA BOLJU MENTALNU HIGIJENU DJECE
U okviru Wienerovog projekta Mentalna higijena, na kojem s Wienerom i nizom partnera surađujemo već četiri godine, nastao je roditeljski priručnik za bolju mentalnu higijenu djece - Rame za shvaćanje.
[čitaj više]