U zadnjih nekoliko mjeseci pridružila su nam se četiri nova lica u sva tri odjela — Mario Štrok osvježio je copy sobu, Monika Vodopija osnažila dizajn tim, a Anja Mihaljević i Nika Novak pojačale account redove. Bilo bi šteta da ih mi ukratko predstavimo jer bi onda oni propustili doživjeti potpunu ugodu, smiraj i opuštenost prilikom osmišljavanja svog kratkog opisa za široku javnost. U tom duhu, evo što svatko od njih kaže za sebe.
Monika, junior dizajnerica
Likes: 25 stupnjeva u prostoriji, Kinder Pingui nakon svakog ručka, pucketanje bubble wrapa, neobične vizitke. Dislikes: isključene radijatore.
Mario, junior copywriter
Likes: puno punova, viziju budućnosti u kojoj vrtlari na Braču i piše dječje slikovnice, spontani voćni obrok u 15h svakim radnim danom. Dislikes: struganje stiropora.
Anja, senior account executive
Likes: duge razgovore s bakom, karikiranje, krekere, otkrivanje svega vezanog uz gen z. Dislikes: pisanje opisa o sebi.
Nika, account assistentica
Likes: glazbu upitne kvalitete, ležerne šetnje u kojima se utrkuje s tramvajem, kutijice za hranu u obliku životinja. Dislikes: Anjina neprestana pitanja vezana uz gen z.
Našim friškim señoritama i señoru želimo toplu dobrodošlicu i hladnu piña coladu!
Najnovije
BACI OKO
NOVI SPOT ZA JGL
Suhe i nadražene oči trebaju olakšanje koje donose nove Vizol S Hydro Lipid Balance kapi, a kapima je pak, trebao TVC koji će to olakšanje ljudima - predočiti. Novi spot dio je platforme “Vjerujte svojim očima” koju smo osmislili za JGL.
[čitaj više]RAME ZA SHVAĆANJE
RODITELJSKI PRIRUČNIK ZA BOLJU MENTALNU HIGIJENU DJECE
U okviru Wienerovog projekta Mentalna higijena, na kojem s Wienerom i nizom partnera surađujemo već četiri godine, nastao je roditeljski priručnik za bolju mentalnu higijenu djece - Rame za shvaćanje.
[čitaj više]