U gepeku s Dana komunikacija donijeli smo zlatni Effie u kategoriji telekomunikacije za Iskon kampanju I bogati plaču; zlato s IdejeX za Brufen Effect u kategoriji Moda, zdravlje i ljepota; i srebrni X za Dobar oglas daleko se vidi u kategoriji Mediji i izdavaštvo, za Outdoor Akzent.
Najnovije
#PRVIPUT, DRUGI DOBITNIK
ZABINA KAMPANJA NASTAVLJA SVOJ PUT
Nakon starta kampanje prošle jeseni došlo je vrijeme za nove ture i avanture. U nastavku Zabine kampanje za male poduzetnike u turizmu upoznajte turističku agenciju Travel to Croatia i drugog od dva glavna dobitnika natječaja #prviput koji su osvojili cjelokupnu marketinšku kampanju — vlasnike ranča Ramarin. Poslušajte njihovu priču, a nakon toga i posjetite prviput.hr za nove ideje za izlete, nije tri dana klikanja (a može završiti s tri dana odmaranja!). ;)
[čitaj više]HEAD OF EFFICIENCY
DANČIE ŽIRIRA EFFIE!
Osim što vješto i beskompromisno procjenjuje projekte in-house, naša Head of account Danijela Maričević ove će godine to raditi i na Danima komunikacija u sklopu žirija za Effie i time nastaviti Señorovu tradiciju žiriranja na domaćim festivalima. Želimo svima prijavljenima puno sreće i, još važnije, dobrih kejsova!
[čitaj više]