Kopirano!

MIXXXX

Imamo četiri finalista na MIXXu!

Dvije kampanje su nam u četiri kategorije za nagradu za najbolji digitalni projekt: Mentalna higijena je finalist kategorije Corporate Social Responsibility Campaign, a kampanja za Wiener putno osiguranje je finalist kategorija Direct Response and Lead Generation Campaign, Campaign Effectiveness i Influencer Marketing. Bravo za Wiener osiguranje i iProspect, a čestitke i svim drugim finalistima!

Najnovije

BACI OKO

NOVI SPOT ZA JGL

Suhe i nadražene oči trebaju olakšanje koje donose nove Vizol S Hydro Lipid Balance kapi, a kapima je pak, trebao TVC koji će to olakšanje ljudima - predočiti. Novi spot dio je platforme “Vjerujte svojim očima” koju smo osmislili za JGL. 

[čitaj više]

RAME ZA SHVAĆANJE

RODITELJSKI PRIRUČNIK ZA BOLJU MENTALNU HIGIJENU DJECE

U okviru Wienerovog projekta Mentalna higijena, na kojem s Wienerom i nizom partnera surađujemo već četiri godine, nastao je roditeljski priručnik za bolju mentalnu higijenu djece - Rame za shvaćanje.

[čitaj više]
back to news page