Dvije kampanje su nam u četiri kategorije za nagradu za najbolji digitalni projekt: Mentalna higijena je finalist kategorije Corporate Social Responsibility Campaign, a kampanja za Wiener putno osiguranje je finalist kategorija Direct Response and Lead Generation Campaign, Campaign Effectiveness i Influencer Marketing. Bravo za Wiener osiguranje i iProspect, a čestitke i svim drugim finalistima!
Najnovije
RAME ZA SHVAĆANJE
RODITELJSKI PRIRUČNIK ZA BOLJU MENTALNU HIGIJENU DJECE
U okviru Wienerovog projekta Mentalna higijena, na kojem s Wienerom i nizom partnera surađujemo već četiri godine, nastao je roditeljski priručnik za bolju mentalnu higijenu djece - Rame za shvaćanje.
[čitaj više]GRICNI NOVI KEJS
SMOKI #MENISAVRŠENO
Kako smo zagrizli u izazov stvaranja nove platforme, slogana i komunikacije za jedan od najvoljenijih brendova u regiji i zašto su najbolje stvari u životu malo nesavršene - bacite klik ili scroll i saznajte u novom kejsu, idealno s prstima masnim od Smokija.
[čitaj više]