Dvije kampanje su nam u četiri kategorije za nagradu za najbolji digitalni projekt: Mentalna higijena je finalist kategorije Corporate Social Responsibility Campaign, a kampanja za Wiener putno osiguranje je finalist kategorija Direct Response and Lead Generation Campaign, Campaign Effectiveness i Influencer Marketing. Bravo za Wiener osiguranje i iProspect, a čestitke i svim drugim finalistima!
Najnovije
TAK IMAM TE ZGRAF
OSVOJILI SMO ZGRAF
Na sinoćnjem otvorenju Zgrafa 13, međunarodne izložbe grafičkog dizajna i vizualnih komunikacija, naš projekt Modulee osvojio je 2. nagradu! Hvala žiriju na ovom lijepom priznanju, a cijelu priču o projektu možete pogledati klikom na kejs.
[čitaj više]HAT-TRICK
TRI PROJEKTA NA GLAVNOJ IZLOŽBI ZGRAFA
Poluotok, Indirekt i Modulee odabrani su za glavnu izložbu 13. Zgrafa, međunarodne revije radova iz područja grafičkog dizajna i vizualnih komunikacija. Hvala žiriju na selekciji i vidimo se u Francuskom paviljonu 10. lipnja, kad osim vizualne, možemo imati i zvučnu komunikaciju.
[čitaj više]