Da smo na BalCannesu, najvećem regionalnom natjecanju kreativnosti s ukupno šest finalista osvojili četiri nagrade je stara vijest. Ali novost je da je izašao službeni report koji na čak 58 stranica donosi sve detalje o pobjedničkim radovima. S kojim smo sve projektima došli do titule druge najbolje agencije u regiji, prisjeti se na linku.
Najnovije
BACI OKO
NOVI SPOT ZA JGL
Suhe i nadražene oči trebaju olakšanje koje donose nove Vizol S Hydro Lipid Balance kapi, a kapima je pak, trebao TVC koji će to olakšanje ljudima - predočiti. Novi spot dio je platforme “Vjerujte svojim očima” koju smo osmislili za JGL.
[čitaj više]RAME ZA SHVAĆANJE
RODITELJSKI PRIRUČNIK ZA BOLJU MENTALNU HIGIJENU DJECE
U okviru Wienerovog projekta Mentalna higijena, na kojem s Wienerom i nizom partnera surađujemo već četiri godine, nastao je roditeljski priručnik za bolju mentalnu higijenu djece - Rame za shvaćanje.
[čitaj više]