Kopirano!

PRILIKA ŽIVOTA

KAMPANJA KOJA SE NE PROPUŠTA

U novoj kampanji za Iskon, glumci Lana Barić i Borko Perić u VHS found footage snimkama iz 90-ih pričaju zašto su propustili na prvi pogled neatraktivne glumačke ponude. Ti nemoj ponoviti njihove greške i baci oko na čitavu kampanju, da ne bi poslije bilo...

Najnovije

BACI OKO

NOVI SPOT ZA JGL

Suhe i nadražene oči trebaju olakšanje koje donose nove Vizol S Hydro Lipid Balance kapi, a kapima je pak, trebao TVC koji će to olakšanje ljudima - predočiti. Novi spot dio je platforme “Vjerujte svojim očima” koju smo osmislili za JGL. 

[čitaj više]

RAME ZA SHVAĆANJE

RODITELJSKI PRIRUČNIK ZA BOLJU MENTALNU HIGIJENU DJECE

U okviru Wienerovog projekta Mentalna higijena, na kojem s Wienerom i nizom partnera surađujemo već četiri godine, nastao je roditeljski priručnik za bolju mentalnu higijenu djece - Rame za shvaćanje.

[čitaj više]
back to news page