Kopirano!

BOLD KAMPANJA

KAMPANJA ZA HRABRI OD OGROMNOG ZNAČAJA

Zbog straha da je njihov problem nedovoljno ozbiljan, djeca oklijevaju nazvati Hrabri telefon. Zbog toga ponekad ne dobiju podršku i pomoć koja im je potrebna. U novoj kampanji Hrabrog telefona, predimenzionirana tipografija na billboardima i plakatima prikazala je uobičajene dječje probleme ogromnima, kakvi oni u njihovoj percepciji i jesu. Cilj kampanje bio je ohrabriti djecu da, osim zbog teških oblika zlostavljanja, zovu i zbog tzv. soft problematike, kao što su problemi s učenjem, samopouzdanjem, izgledom, odnos s vršnjacima, neslaganje s braćom i sestrama, ljubavni problemi itd. Volonteri će ih dočekati s razumijevanjem i svim se problemima posvetiti s apsolutnom ozbiljnošću i pažnjom, kao da su najveći.

Najnovije

TAK IMAM TE ZGRAF

OSVOJILI SMO ZGRAF

Na sinoćnjem otvorenju Zgrafa 13, međunarodne izložbe grafičkog dizajna i vizualnih komunikacija, naš projekt Modulee osvojio je 2. nagradu! Hvala žiriju na ovom lijepom priznanju, a cijelu priču o projektu možete pogledati klikom na kejs.

[čitaj više]

HAT-TRICK

TRI PROJEKTA NA GLAVNOJ IZLOŽBI ZGRAFA

Poluotok, Indirekt i Modulee odabrani su za glavnu izložbu 13. Zgrafa, međunarodne revije radova iz područja grafičkog dizajna i vizualnih komunikacija. Hvala žiriju na selekciji i vidimo se u Francuskom paviljonu 10. lipnja, kad osim vizualne, možemo imati i zvučnu komunikaciju.

[čitaj više]
back to news page