Kopirano!

BOLD KAMPANJA

KAMPANJA ZA HRABRI OD OGROMNOG ZNAČAJA

Zbog straha da je njihov problem nedovoljno ozbiljan, djeca oklijevaju nazvati Hrabri telefon. Zbog toga ponekad ne dobiju podršku i pomoć koja im je potrebna. U novoj kampanji Hrabrog telefona, predimenzionirana tipografija na billboardima i plakatima prikazala je uobičajene dječje probleme ogromnima, kakvi oni u njihovoj percepciji i jesu. Cilj kampanje bio je ohrabriti djecu da, osim zbog teških oblika zlostavljanja, zovu i zbog tzv. soft problematike, kao što su problemi s učenjem, samopouzdanjem, izgledom, odnos s vršnjacima, neslaganje s braćom i sestrama, ljubavni problemi itd. Volonteri će ih dočekati s razumijevanjem i svim se problemima posvetiti s apsolutnom ozbiljnošću i pažnjom, kao da su najveći.

Najnovije

IVA REPRODUCIRA ZNANJE

IVA DRŽI GOSTUJUĆE PREDAVANJE NA ADU

Naša direktorica Iva u ponedjeljak dolazi na ADU kako bi studentima održala predavanje o produkcijskom procesu iz perspektive kreativne agencije. 

[čitaj više]

AKO POBIJEDIMO U FINALU, ČASTIMO. DEALIO?

DEALIO JE U FINALU BALCANNESA

Dealio je upravo prošao u finale BalCannesa! Hvala žiriju na svrstavanju među finaliste, a kako je Dealio oglasnik, ovim putem oglašavamo svima da slobodno stisnu na link i prisjete se kejsa.

[čitaj više]
back to news page