Kopirano!

SLATKE BRIGE

KAMPANJA ZA LEDO ZBOG KOJE SMO GUTALI KNEDLE

Nema dobre kampanje bez analize proizvoda, pa smo s dolaskom jeseni marljivo prionuli na Ledo okruglice, za koje smo povodom novog dvostrukog punjenja nougat i milk skuhali novi vizual i slogan. Zaokružena komunikacija potrebna je svakom brandu, a malo šećera nakon ručka svakom kreativcu. 

Najnovije

BACI OKO

NOVI SPOT ZA JGL

Suhe i nadražene oči trebaju olakšanje koje donose nove Vizol S Hydro Lipid Balance kapi, a kapima je pak, trebao TVC koji će to olakšanje ljudima - predočiti. Novi spot dio je platforme “Vjerujte svojim očima” koju smo osmislili za JGL. 

[čitaj više]

RAME ZA SHVAĆANJE

RODITELJSKI PRIRUČNIK ZA BOLJU MENTALNU HIGIJENU DJECE

U okviru Wienerovog projekta Mentalna higijena, na kojem s Wienerom i nizom partnera surađujemo već četiri godine, nastao je roditeljski priručnik za bolju mentalnu higijenu djece - Rame za shvaćanje.

[čitaj više]
back to news page