Nema dobre kampanje bez analize proizvoda, pa smo s dolaskom jeseni marljivo prionuli na Ledo okruglice, za koje smo povodom novog dvostrukog punjenja nougat i milk skuhali novi vizual i slogan. Zaokružena komunikacija potrebna je svakom brandu, a malo šećera nakon ručka svakom kreativcu.
Najnovije
BACI OKO
NOVI SPOT ZA JGL
Suhe i nadražene oči trebaju olakšanje koje donose nove Vizol S Hydro Lipid Balance kapi, a kapima je pak, trebao TVC koji će to olakšanje ljudima - predočiti. Novi spot dio je platforme “Vjerujte svojim očima” koju smo osmislili za JGL.
[čitaj više]RAME ZA SHVAĆANJE
RODITELJSKI PRIRUČNIK ZA BOLJU MENTALNU HIGIJENU DJECE
U okviru Wienerovog projekta Mentalna higijena, na kojem s Wienerom i nizom partnera surađujemo već četiri godine, nastao je roditeljski priručnik za bolju mentalnu higijenu djece - Rame za shvaćanje.
[čitaj više]