Kopirano!

SLATKE BRIGE

KAMPANJA ZA LEDO ZBOG KOJE SMO GUTALI KNEDLE

Nema dobre kampanje bez analize proizvoda, pa smo s dolaskom jeseni marljivo prionuli na Ledo okruglice, za koje smo povodom novog dvostrukog punjenja nougat i milk skuhali novi vizual i slogan. Zaokružena komunikacija potrebna je svakom brandu, a malo šećera nakon ručka svakom kreativcu. 

Najnovije

VANJIN INTERVJU ZA ADVERTISER SERBIA

Nedostaju mi vizionari koji postavljaju standarde i motiviraju cijele generacije

Kreativni direktori su heart&soul svih dobro utemeljenih komunikacijskih agencij. Pročitajte što o kreativnosti misli Vanja Blumenšajn, very creative director agencije Señor...

[čitaj više]

Svjetske, a i jedna naša

ODABRAO JURICA ĆORLUKA

Dok smo bili na kolektivnom, Señorov vođa kreativne navale Jurica Ćorluka se ufuravao u nove radne pobjede. Naime, za Marketing Mrežu je odabrao 5 kampanja koje su obilježile 2019. godinu. Ima svega, od globalne Coca Cole do lokalnih Srba u Hrvatskoj. 

[čitaj više]
back to news page