Veliko nam je zadovoljstvo predstaviti Renatu Poljanac, koja preuzima jednu od ključnih funkcija u Señoru – Head of Account.
U 15 godina agencijskog iskustva na rukovodećim pozicijama u Imago Ogilvyju i Leo Burnettu, Renata je vodila timove i projekte za jake domaće i internacionalne brandove kao što su Nike, Carlsberg Croatia, Atlantic grupa, Franck, 24sata, Konzum, Podravka i Kraš. Pod njenim vodstvom nastao je niz efikasnih i kreativno nagrađivanih kampanja.
Nakon agencijskog sektora, Renata je karijeru nastavila u Milsingu, jednoj od vodećih farmaceutskih tvrtki u regiji, gdje je radila na poziciji Deputy Marketing department Head. Uz kreativni background magistrice dizajna i dobro poznavanje agencijske kulture i načina rada, Renata u Señor donosi i vrijedan pogled iz perspektive klijenta - uvid u interni razvoj proizvoda u iznimno konkurentnoj i inovativnoj industriji, poznavanje specifičnosti proizvodnje, distribucije te ostalih važnih područja u stvaranju zaokružene priče uspješnih brandova.
Kao strastvena putnica i dugoprugašica, Renata namjerava voditi account odjel u duhu prave maratonke, odmjereno i suvereno do cilja.
Najnovije
BACI OKO
NOVI SPOT ZA JGL
Suhe i nadražene oči trebaju olakšanje koje donose nove Vizol S Hydro Lipid Balance kapi, a kapima je pak, trebao TVC koji će to olakšanje ljudima - predočiti. Novi spot dio je platforme “Vjerujte svojim očima” koju smo osmislili za JGL.
[čitaj više]RAME ZA SHVAĆANJE
RODITELJSKI PRIRUČNIK ZA BOLJU MENTALNU HIGIJENU DJECE
U okviru Wienerovog projekta Mentalna higijena, na kojem s Wienerom i nizom partnera surađujemo već četiri godine, nastao je roditeljski priručnik za bolju mentalnu higijenu djece - Rame za shvaćanje.
[čitaj više]