Kada otputujemo u novu zemlju, gdje slabo poznajemo brandove i proizvode, najsigurnije je oponašati lokalce. Pouzdamo se u njihovo iskustvo - oni znaju što je dobro!
Taman prije službenog dolaska ljeta, lansirali smo OOH kampanju Jamnice i Jane, koja će turistima skrenuti pozornost na vodeće hrvatske brandove gazirane i negazirane vode. Uz par autohtonih motiva na vizualima, poručili smo gostima da za vrijeme odmora poslušaju savjet(e) nas lokalaca.
Najnovije
BACI OKO
NOVI SPOT ZA JGL
Suhe i nadražene oči trebaju olakšanje koje donose nove Vizol S Hydro Lipid Balance kapi, a kapima je pak, trebao TVC koji će to olakšanje ljudima - predočiti. Novi spot dio je platforme “Vjerujte svojim očima” koju smo osmislili za JGL.
[čitaj više]RAME ZA SHVAĆANJE
RODITELJSKI PRIRUČNIK ZA BOLJU MENTALNU HIGIJENU DJECE
U okviru Wienerovog projekta Mentalna higijena, na kojem s Wienerom i nizom partnera surađujemo već četiri godine, nastao je roditeljski priručnik za bolju mentalnu higijenu djece - Rame za shvaćanje.
[čitaj više]