Kada otputujemo u novu zemlju, gdje slabo poznajemo brandove i proizvode, najsigurnije je oponašati lokalce. Pouzdamo se u njihovo iskustvo - oni znaju što je dobro!
Taman prije službenog dolaska ljeta, lansirali smo OOH kampanju Jamnice i Jane, koja će turistima skrenuti pozornost na vodeće hrvatske brandove gazirane i negazirane vode. Uz par autohtonih motiva na vizualima, poručili smo gostima da za vrijeme odmora poslušaju savjet(e) nas lokalaca.
Najnovije
TAK IMAM TE ZGRAF
OSVOJILI SMO ZGRAF
Na sinoćnjem otvorenju Zgrafa 13, međunarodne izložbe grafičkog dizajna i vizualnih komunikacija, naš projekt Modulee osvojio je 2. nagradu! Hvala žiriju na ovom lijepom priznanju, a cijelu priču o projektu možete pogledati klikom na kejs.
[čitaj više]HAT-TRICK
TRI PROJEKTA NA GLAVNOJ IZLOŽBI ZGRAFA
Poluotok, Indirekt i Modulee odabrani su za glavnu izložbu 13. Zgrafa, međunarodne revije radova iz područja grafičkog dizajna i vizualnih komunikacija. Hvala žiriju na selekciji i vidimo se u Francuskom paviljonu 10. lipnja, kad osim vizualne, možemo imati i zvučnu komunikaciju.
[čitaj više]