Kada otputujemo u novu zemlju, gdje slabo poznajemo brandove i proizvode, najsigurnije je oponašati lokalce. Pouzdamo se u njihovo iskustvo - oni znaju što je dobro!
Taman prije službenog dolaska ljeta, lansirali smo OOH kampanju Jamnice i Jane, koja će turistima skrenuti pozornost na vodeće hrvatske brandove gazirane i negazirane vode. Uz par autohtonih motiva na vizualima, poručili smo gostima da za vrijeme odmora poslušaju savjet(e) nas lokalaca.
Najnovije
NEWFINALFINALFINALFINAL.PSD
IMAMO ČETIRI FINALISTA NA ZAGREB DESIGN WEEKU!
Na ovogodišnjem, desetom izdanju Zagreb Design Weeka, u kategoriji grafičkog dizajna svoje mjesto među finalistima našla su i četiri rada iz Señora. To su redom: Indirekt, L’ortolano, FOREO i Mentalna higijena. Mi smo svoje odradili, sad dižemo sve četiri u zrak i nestrpljivo čekamo proglašenje pobjednika! Vidimo se od 26.9. do 1.10. na Zagrebačkom Velesajmu!
[čitaj više]OD ZG DO BG
JURE ŽIRIRA KAKTUS!
As tradition goes, Señor je ponovno dio regionalnog dijela žirija Kaktus festivala u Srbiji. Na ovogodišnjem, devetom izdanju, ulogu strogog, ali pravednog stručnjaka preuzima naš Head of creative Jure koji će 1. i 2. studenog u Beogradu dati svoj sud o najboljim (a i onim malo manje boljim) kampanjama i projektima iz regije.
[čitaj više]