Vremena i briefovi se mijenjaju, ali iskrenost je i dalje jednako aktualna. Prije dvije godine postavili smo uspješnu komunikacijsku platformu Iskrenovci pa je iskreno, i ovogodišnja kampanja za Iskon isto iskrena.
Ovaj put u fokusu je Iskon.Play TV s obiljem programa, aplikacija i streaminga, a oni koji gledaju sve te filmove, serije, dokumentarce i informativne programe bit će možda i previše informirani za dobro svojih prijatelja. Ponuda nije zaobišla ni našeg Iskrenovca Jerka Marčića koji sad zna sve jer gleda Iskon.Play TV.
Da i mi ne duljimo s too much information, pogledajte ispod sve.
Najnovije
RAME ZA SHVAĆANJE
RODITELJSKI PRIRUČNIK ZA BOLJU MENTALNU HIGIJENU DJECE
U okviru Wienerovog projekta Mentalna higijena, na kojem s Wienerom i nizom partnera surađujemo već četiri godine, nastao je roditeljski priručnik za bolju mentalnu higijenu djece - Rame za shvaćanje.
[čitaj više]GRICNI NOVI KEJS
SMOKI #MENISAVRŠENO
Kako smo zagrizli u izazov stvaranja nove platforme, slogana i komunikacije za jedan od najvoljenijih brendova u regiji i zašto su najbolje stvari u životu malo nesavršene - bacite klik ili scroll i saznajte u novom kejsu, idealno s prstima masnim od Smokija.
[čitaj više]