Kopirano!

TOO MUCH INFO

NOVA ISKON KAMPANJA

Iskon_Play_TV+NET-2022_header

Vremena i briefovi se mijenjaju, ali iskrenost je i dalje jednako aktualna. Prije dvije godine postavili smo uspješnu komunikacijsku platformu Iskrenovci pa je iskreno, i ovogodišnja kampanja za Iskon isto iskrena.

Ovaj put u fokusu je Iskon.Play TV s obiljem programa, aplikacija i streaminga, a oni koji gledaju sve te filmove, serije, dokumentarce i informativne programe bit će možda i previše informirani za dobro svojih prijatelja. Ponuda nije zaobišla ni našeg Iskrenovca Jerka Marčića koji sad zna sve jer gleda Iskon.Play TV.

Da i mi ne duljimo s too much information, pogledajte ispod sve.

Najnovije

RAME ZA SHVAĆANJE

RODITELJSKI PRIRUČNIK ZA BOLJU MENTALNU HIGIJENU DJECE

U okviru Wienerovog projekta Mentalna higijena, na kojem s Wienerom i nizom partnera surađujemo već četiri godine, nastao je roditeljski priručnik za bolju mentalnu higijenu djece - Rame za shvaćanje.

[čitaj više]

GRICNI NOVI KEJS

SMOKI #MENISAVRŠENO

Kako smo zagrizli u izazov stvaranja nove platforme, slogana i komunikacije za jedan od najvoljenijih brendova u regiji i zašto su najbolje stvari u životu malo nesavršene - bacite klik ili scroll i saznajte u novom kejsu, idealno s prstima masnim od Smokija.

[čitaj više]
back to news page