Kopirano!

SAMO PIVO

Nova kampanja za Osječko

Pivo se u Osječkoj pivovari i nakon gotovo 360 godina proizvodi na stari, tradicionalan način — bez aditiva i bez kompromisa prema kvaliteti. Zato ni novoj 360º kampanji za Osječko nisu trebali nikakvi reklamni dodaci, nego samo… Osječko.

Najnovije

STRAŠNA KAMPANJA

SEÑOR ZA ZAŠTITU DIVLJIH ŽIVOTINJA!

Trovanje divljih životinja već je desetljećima nekontroliran problem u Hrvatskoj. Zbog nezakonitog i kažnjivog otrova nanosi se šteta domaćoj bioraznolikosti, stradavaju zavičajne vrste, narušava se prirodna ravnoteža te onečišćuje čista voda i plodno tlo. Zato je udruga Biom, u sklopu europskog projekta BalkanDetox LIFE odlučila osvijestiti širu javnost o važnosti suzbijanja trovanja. Kako smo pristupili tom zadatku, pogledaj u novom kejsu.

[čitaj više]

NAGRADNA JURESDIKCIJA

JURE PONOVNO ŽIRIRA IDEJUX

U sklopu festivala Dani komunikacija, naš Head of creative Jurica Ćorluka ocjenjivat će najbolje ideje u domaćem oglašavanju na IdejiX. Ove godine, žirirat će radove u kategorijama Best on Market i Best of Positive Change. Sretno svim natjecateljima!

[čitaj više]
back to news page