Kako napraviti dobru komunikacijsku kampanju? To sada znaju studenti sa zagrebačkog Studija dizajna. Kako bi se upoznali s cjelokupnim kreativnim procesom, zadnja su dva mjeseca pod budnim mentorskim okom Señora samostalno razvijali kreativne koncepte i vizuale za HT-ov projekt Telekom eSports Championship. Bravo za njih, njihove profesore i Hrvatski Telekom!
Najnovije
BACI OKO
NOVI SPOT ZA JGL
Suhe i nadražene oči trebaju olakšanje koje donose nove Vizol S Hydro Lipid Balance kapi, a kapima je pak, trebao TVC koji će to olakšanje ljudima - predočiti. Novi spot dio je platforme “Vjerujte svojim očima” koju smo osmislili za JGL.
[čitaj više]RAME ZA SHVAĆANJE
RODITELJSKI PRIRUČNIK ZA BOLJU MENTALNU HIGIJENU DJECE
U okviru Wienerovog projekta Mentalna higijena, na kojem s Wienerom i nizom partnera surađujemo već četiri godine, nastao je roditeljski priručnik za bolju mentalnu higijenu djece - Rame za shvaćanje.
[čitaj više]