Uživate li više u reakciji drugih na poklon koji ste im odabrali (nadamo se i pogodili!) ili više volite otkriti iznenađenje koje je netko pripremio za vas? Kako nas najviše veseli pripremanje kampanja, odgovor na ovo pitanje koji su dali darodavci i daroprimci svih generacija možete pogledati u seriji spotova za Zabinu božićnu nagradnu igru.
P.S. Ne dajte da jedno od iznenađenja za vas ove godine bude i Božić, na vrijeme kupite super poklone!
Najnovije
RAME ZA SHVAĆANJE
RODITELJSKI PRIRUČNIK ZA BOLJU MENTALNU HIGIJENU DJECE
U okviru Wienerovog projekta Mentalna higijena, na kojem s Wienerom i nizom partnera surađujemo već četiri godine, nastao je roditeljski priručnik za bolju mentalnu higijenu djece - Rame za shvaćanje.
[čitaj više]GRICNI NOVI KEJS
SMOKI #MENISAVRŠENO
Kako smo zagrizli u izazov stvaranja nove platforme, slogana i komunikacije za jedan od najvoljenijih brendova u regiji i zašto su najbolje stvari u životu malo nesavršene - bacite klik ili scroll i saznajte u novom kejsu, idealno s prstima masnim od Smokija.
[čitaj više]