U Realu su dokazali da nije loše imati jednog Modrića pri ruci pa smo po uzoru na njih odradili ulazni transfer Nikše Modrića u copy odjel. S prezimenjakom Lukom se ne može staviti u istu rečenicu u sportskom smislu, ali vrlo vjerojatno mu je više nego konkurentan u smišljanju headlinea za billboarde.
Nikša će nekima biti poznat kao polovica zagrebačkog YouTube i glazbenog tandema 2 kitice, nekima s filmskih setova, neke od vas je snimao, pred nekima nastupao, a neki su čekali s njim u redu za pekaru. Radio je kao freelance producent, kreator sadržaja za društvene mreže, snimatelj, montažer, scenarist i copywriter. Diplomirani producent i nesuđeni pravnik, Nikša u copy sektor dolazi s bogatim i raznovrsnim iskustvom za koje ne sumnjamo da će biti pravi začin za sve što se kuha u Señoru.
Uz profesionalni život, Nikša voli snimati videe i raditi glazbu, igrati tenis, nogomet i plejku, a najviše voli zagnjaviti s pričom kako je Drive s Ryanom Goslingom najbolji film u povijesti. Veselimo se budućim projektima, a posebno suradnji tandema Ćorluka-Modrić.
Najnovije
BACI OKO
NOVI SPOT ZA JGL
Suhe i nadražene oči trebaju olakšanje koje donose nove Vizol S Hydro Lipid Balance kapi, a kapima je pak, trebao TVC koji će to olakšanje ljudima - predočiti. Novi spot dio je platforme “Vjerujte svojim očima” koju smo osmislili za JGL.
[čitaj više]RAME ZA SHVAĆANJE
RODITELJSKI PRIRUČNIK ZA BOLJU MENTALNU HIGIJENU DJECE
U okviru Wienerovog projekta Mentalna higijena, na kojem s Wienerom i nizom partnera surađujemo već četiri godine, nastao je roditeljski priručnik za bolju mentalnu higijenu djece - Rame za shvaćanje.
[čitaj više]