Za godišnju nagradu OUTWARD za dizajn plakata u vanjskom oglašavanju napravili smo kampanju Dobar oglas daleko se vidi, koja poziva javnost da prijavi svoje radove na natječaj ili sudjeluje u izboru za nagradu publike u organizaciji outdoor akzenta. Agencije, dizajnerski studiji i tvrtke su tijekom rujna, od otvorenja natječaja, kandidirale ukupno 52 rada u četiri kategorije: billboard, citylight, megaboardi i kategorija iskoristivost medija.
Kako smo htjeli pokazati da outdoor format ima svoje prednosti, vizual izdaleka ima veću vidljivost. Na taj način, ujedno promovirajući izbor najboljeg plakata, prenosi poruku koliko je vanjsko oglašavanje još uvijet hot.
Otkad je vani, kampanja za OUTWARD ne prestaje plijeniti pozornost prolaznika, a zaplijenila je i pozornost žirija te je na Danima komunikacija nagrađena IdejomX 2017. u kategoriji Mediji i izdavaštvo.
Najnovije
TAK IMAM TE ZGRAF
OSVOJILI SMO ZGRAF
Na sinoćnjem otvorenju Zgrafa 13, međunarodne izložbe grafičkog dizajna i vizualnih komunikacija, naš projekt Modulee osvojio je 2. nagradu! Hvala žiriju na ovom lijepom priznanju, a cijelu priču o projektu možete pogledati klikom na kejs.
[čitaj više]HAT-TRICK
TRI PROJEKTA NA GLAVNOJ IZLOŽBI ZGRAFA
Poluotok, Indirekt i Modulee odabrani su za glavnu izložbu 13. Zgrafa, međunarodne revije radova iz područja grafičkog dizajna i vizualnih komunikacija. Hvala žiriju na selekciji i vidimo se u Francuskom paviljonu 10. lipnja, kad osim vizualne, možemo imati i zvučnu komunikaciju.
[čitaj više]