Kopirano!

STRAIGHT OUTTA SEñor

Potpisujemo kampanju za OUTWARD nagrade

Za godišnju nagradu OUTWARD za dizajn plakata u vanjskom oglašavanju napravili smo kampanju Dobar oglas daleko se vidi, koja poziva javnost da prijavi svoje radove na natječaj ili sudjeluje u izboru za nagradu publike u organizaciji outdoor akzenta. Agencije, dizajnerski studiji i tvrtke su tijekom rujna, od otvorenja natječaja, kandidirale ukupno 52 rada u četiri kategorije: billboard, citylight, megaboardi i kategorija iskoristivost medija.

Kako smo htjeli pokazati da outdoor format ima svoje prednosti, vizual izdaleka ima veću vidljivost. Na taj način, ujedno promovirajući izbor najboljeg plakata, prenosi poruku koliko je vanjsko oglašavanje još uvijet hot.

Otkad je vani, kampanja za OUTWARD ne prestaje plijeniti pozornost prolaznika, a zaplijenila je i pozornost žirija te je na Danima komunikacija nagrađena IdejomX 2017. u kategoriji Mediji i izdavaštvo.

Najnovije

GLAVONJA

Novi Head of Design: Tomislav Fabijanić

Ako ste primijetili bijeli dim nad Kumičićevom, već znate novosti - imamo novog voditelja dizajn odjela. Uprava i HR jednoglasno su se donijeli odluku: Art direktor Tomislav Fabijanić preuzima funkciju Head of Design. Tomin rukopis mogli ste vidjeti na brojnim nagrađivanim identitetima, ambalažama i vizualnim sustavima. Na novoj će poziciji osigurati visoku razinu kvalitete Señor dizajna i brinuti se o razvoju i zadovoljstvu naših dizajnera. Čestitke, Tomo!

[čitaj više]

MAMA, NA TV-U SMO

USKORO KREĆU KOLAŽI O LAŽI

25.7. na HRT-u kreću Kolaži o laži, prvi domaći dokumentarni serijal o medijskoj (ne)pismenosti. Ovaj dobro promišljen i vrhunski realiziran projekt (bravo Eclectica!) obrađuje niz aktualnih tema poput influencera, fake newsa, teorija zavjere i drugih.

[čitaj više]
back to news page