Kopirano!

STRAIGHT OUTTA SEñor

Potpisujemo kampanju za OUTWARD nagrade

Za godišnju nagradu OUTWARD za dizajn plakata u vanjskom oglašavanju napravili smo kampanju Dobar oglas daleko se vidi, koja poziva javnost da prijavi svoje radove na natječaj ili sudjeluje u izboru za nagradu publike u organizaciji outdoor akzenta. Agencije, dizajnerski studiji i tvrtke su tijekom rujna, od otvorenja natječaja, kandidirale ukupno 52 rada u četiri kategorije: billboard, citylight, megaboardi i kategorija iskoristivost medija.

Kako smo htjeli pokazati da outdoor format ima svoje prednosti, vizual izdaleka ima veću vidljivost. Na taj način, ujedno promovirajući izbor najboljeg plakata, prenosi poruku koliko je vanjsko oglašavanje još uvijet hot.

Otkad je vani, kampanja za OUTWARD ne prestaje plijeniti pozornost prolaznika, a zaplijenila je i pozornost žirija te je na Danima komunikacija nagrađena IdejomX 2017. u kategoriji Mediji i izdavaštvo.

Najnovije

Kreativni iznutra

33,33333% FINALISTA INDOOR KREATIVCA

Petak 13. nama nosi sreću! Čak tri naša projekta (Sjetan Božić, snogoo i Veliki hrvatski naivci) uvrštena su među 10 finalista INdoor Kreativca 2019. Ako se i vama sviđaju, ne zaboravite glasati za najbolji na WEEKEND MEDIA FESTIVALu.

[čitaj više]

RAČUNAJTE NA NAS

ŽIRIRAMO OD VARDARA PA DO TRIGLAVA

Ovih dana glasovi naše direktorice i kreativnih direktora čuju se na svim festivalima u regiji. Dok će Iva u deželi žirirati na Sempl-u, Luka se uputio u Srbiju, u žiri Kaktus Festivala. Jurica se pakira za Sarajevo gdje ovaj tjedan bira najbolje projekte (i pite) na Balcannesu. Sretno im/vam bilo!

[čitaj više]
back to news page
senor no hablo espanol