Kopirano!

STRAIGHT OUTTA SEñor

Potpisujemo kampanju za OUTWARD nagrade

Za godišnju nagradu OUTWARD za dizajn plakata u vanjskom oglašavanju napravili smo kampanju Dobar oglas daleko se vidi, koja poziva javnost da prijavi svoje radove na natječaj ili sudjeluje u izboru za nagradu publike u organizaciji outdoor akzenta. Agencije, dizajnerski studiji i tvrtke su tijekom rujna, od otvorenja natječaja, kandidirale ukupno 52 rada u četiri kategorije: billboard, citylight, megaboardi i kategorija iskoristivost medija.

Kako smo htjeli pokazati da outdoor format ima svoje prednosti, vizual izdaleka ima veću vidljivost. Na taj način, ujedno promovirajući izbor najboljeg plakata, prenosi poruku koliko je vanjsko oglašavanje još uvijet hot.

Otkad je vani, kampanja za OUTWARD ne prestaje plijeniti pozornost prolaznika, a zaplijenila je i pozornost žirija te je na Danima komunikacija nagrađena IdejomX 2017. u kategoriji Mediji i izdavaštvo.

Najnovije

VANJIN INTERVJU ZA ADVERTISER SERBIA

Nedostaju mi vizionari koji postavljaju standarde i motiviraju cijele generacije

Kreativni direktori su heart&soul svih dobro utemeljenih komunikacijskih agencij. Pročitajte što o kreativnosti misli Vanja Blumenšajn, very creative director agencije Señor...

[čitaj više]

Svjetske, a i jedna naša

ODABRAO JURICA ĆORLUKA

Dok smo bili na kolektivnom, Señorov vođa kreativne navale Jurica Ćorluka se ufuravao u nove radne pobjede. Naime, za Marketing Mrežu je odabrao 5 kampanja koje su obilježile 2019. godinu. Ima svega, od globalne Coca Cole do lokalnih Srba u Hrvatskoj. 

[čitaj više]
back to news page