Kopirano!

STRAIGHT OUTTA SEñor

Potpisujemo kampanju za OUTWARD nagrade

Za godišnju nagradu OUTWARD za dizajn plakata u vanjskom oglašavanju napravili smo kampanju Dobar oglas daleko se vidi, koja poziva javnost da prijavi svoje radove na natječaj ili sudjeluje u izboru za nagradu publike u organizaciji outdoor akzenta. Agencije, dizajnerski studiji i tvrtke su tijekom rujna, od otvorenja natječaja, kandidirale ukupno 52 rada u četiri kategorije: billboard, citylight, megaboardi i kategorija iskoristivost medija.

Kako smo htjeli pokazati da outdoor format ima svoje prednosti, vizual izdaleka ima veću vidljivost. Na taj način, ujedno promovirajući izbor najboljeg plakata, prenosi poruku koliko je vanjsko oglašavanje još uvijet hot.

Otkad je vani, kampanja za OUTWARD ne prestaje plijeniti pozornost prolaznika, a zaplijenila je i pozornost žirija te je na Danima komunikacija nagrađena IdejomX 2017. u kategoriji Mediji i izdavaštvo.

Najnovije

MILIJUNSKO PITANJE

ODMOTALI SMO ZABINU BOŽIĆNU KAMPANJU

Uživate li više u reakciji drugih na poklon koji ste im odabrali (nadamo se i pogodili!) ili više volite otkriti iznenađenje koje je netko pripremio za vas? Kako nas najviše veseli pripremanje kampanja, odgovor na ovo pitanje koji su dali darodavci i daroprimci svih generacija možete pogledati u seriji spotova za Zabinu božićnu nagradnu igru.

P.S. Ne dajte da jedno od iznenađenja za vas ove godine bude i Božić, na vrijeme kupite super poklone!

[čitaj više]

STAY TUNED

#PRVIPUT, PO DRUGI PUT

Ako ste mislili da je to bilo to, prevarili ste se jer Zaba nastavlja s promoviranjem neotkrivenih ljepota i posebnosti Lijepe Naše. Nakon spota i vizuala za ogulinski Hotel Frankopan, napravili smo 5 novih spotova i 5 novih key vizuala za 5 malih i mikro hrvatskih poduzetnika. Ovdje pogledajte spotove, ali i otkrijte mnoštvo drugih super lokacija za produžene, skraćene, obične i neobične vikende.

[čitaj više]
back to news page