Kopirano!

STRAIGHT OUTTA SEñor

Potpisujemo kampanju za OUTWARD nagrade

Za godišnju nagradu OUTWARD za dizajn plakata u vanjskom oglašavanju napravili smo kampanju Dobar oglas daleko se vidi, koja poziva javnost da prijavi svoje radove na natječaj ili sudjeluje u izboru za nagradu publike u organizaciji outdoor akzenta. Agencije, dizajnerski studiji i tvrtke su tijekom rujna, od otvorenja natječaja, kandidirale ukupno 52 rada u četiri kategorije: billboard, citylight, megaboardi i kategorija iskoristivost medija.

Kako smo htjeli pokazati da outdoor format ima svoje prednosti, vizual izdaleka ima veću vidljivost. Na taj način, ujedno promovirajući izbor najboljeg plakata, prenosi poruku koliko je vanjsko oglašavanje još uvijet hot.

Otkad je vani, kampanja za OUTWARD ne prestaje plijeniti pozornost prolaznika, a zaplijenila je i pozornost žirija te je na Danima komunikacija nagrađena IdejomX 2017. u kategoriji Mediji i izdavaštvo.

Najnovije

STRAŠNA KAMPANJA

SEÑOR ZA ZAŠTITU DIVLJIH ŽIVOTINJA!

Trovanje divljih životinja već je desetljećima nekontroliran problem u Hrvatskoj. Zbog nezakonitog i kažnjivog otrova nanosi se šteta domaćoj bioraznolikosti, stradavaju zavičajne vrste, narušava se prirodna ravnoteža te onečišćuje čista voda i plodno tlo. Zato je udruga Biom, u sklopu europskog projekta BalkanDetox LIFE odlučila osvijestiti širu javnost o važnosti suzbijanja trovanja. Kako smo pristupili tom zadatku, pogledaj u novom kejsu.

[čitaj više]

NAGRADNA JURESDIKCIJA

JURE PONOVNO ŽIRIRA IDEJUX

U sklopu festivala Dani komunikacija, naš Head of creative Jurica Ćorluka ocjenjivat će najbolje ideje u domaćem oglašavanju na IdejiX. Ove godine, žirirat će radove u kategorijama Best on Market i Best of Positive Change. Sretno svim natjecateljima!

[čitaj više]
back to news page