Kopirano!

STRAIGHT OUTTA SEñor

Potpisujemo kampanju za OUTWARD nagrade

Za godišnju nagradu OUTWARD za dizajn plakata u vanjskom oglašavanju napravili smo kampanju Dobar oglas daleko se vidi, koja poziva javnost da prijavi svoje radove na natječaj ili sudjeluje u izboru za nagradu publike u organizaciji outdoor akzenta. Agencije, dizajnerski studiji i tvrtke su tijekom rujna, od otvorenja natječaja, kandidirale ukupno 52 rada u četiri kategorije: billboard, citylight, megaboardi i kategorija iskoristivost medija.

Kako smo htjeli pokazati da outdoor format ima svoje prednosti, vizual izdaleka ima veću vidljivost. Na taj način, ujedno promovirajući izbor najboljeg plakata, prenosi poruku koliko je vanjsko oglašavanje još uvijet hot.

Otkad je vani, kampanja za OUTWARD ne prestaje plijeniti pozornost prolaznika, a zaplijenila je i pozornost žirija te je na Danima komunikacija nagrađena IdejomX 2017. u kategoriji Mediji i izdavaštvo.

Najnovije

#PRVIPUT, DRUGI DOBITNIK

ZABINA KAMPANJA NASTAVLJA SVOJ PUT

Nakon starta kampanje prošle jeseni došlo je vrijeme za nove ture i avanture. U nastavku Zabine kampanje za male poduzetnike u turizmu upoznajte turističku agenciju Travel to Croatia i drugog od dva glavna dobitnika natječaja #prviput koji su osvojili cjelokupnu marketinšku kampanju — vlasnike ranča Ramarin. Poslušajte njihovu priču, a nakon toga i posjetite prviput.hr za nove ideje za izlete, nije tri dana klikanja (a može završiti s tri dana odmaranja!). ;) 

[čitaj više]

HEAD OF EFFICIENCY

DANČIE ŽIRIRA EFFIE!

Osim što vješto i beskompromisno procjenjuje projekte in-house, naša Head of account Danijela Maričević ove će godine to raditi i na Danima komunikacija u sklopu žirija za Effie i time nastaviti Señorovu tradiciju žiriranja na domaćim festivalima. Želimo svima prijavljenima puno sreće i, još važnije, dobrih kejsova!

[čitaj više]
back to news page