Kreirajući naslovnicu magazina Lider na temu medija, Señor je razmišljao kako bi mogla izgledati medijska budućnost i zaključio: Komercijalna revolucija jede svoju djecu. Kakva nas budućnost čeka? Ima li svjetla na kraju tunela? Iako deklarativno optimistične, crne su prognoze: žuto nam se piše!
Najnovije
BACI OKO
NOVI SPOT ZA JGL
Suhe i nadražene oči trebaju olakšanje koje donose nove Vizol S Hydro Lipid Balance kapi, a kapima je pak, trebao TVC koji će to olakšanje ljudima - predočiti. Novi spot dio je platforme “Vjerujte svojim očima” koju smo osmislili za JGL.
[čitaj više]RAME ZA SHVAĆANJE
RODITELJSKI PRIRUČNIK ZA BOLJU MENTALNU HIGIJENU DJECE
U okviru Wienerovog projekta Mentalna higijena, na kojem s Wienerom i nizom partnera surađujemo već četiri godine, nastao je roditeljski priručnik za bolju mentalnu higijenu djece - Rame za shvaćanje.
[čitaj više]