Kopirano!

NA BLISKOM ISTOKU

UEPS, I did it again!

Nakon niza godina vrednovanja radova u žiriju Kaktusa, Vanja opet žirira istočno od Señora - ovaj put za priznanja UEPS-a, Udruženja za tržišne komunikacije Srbije. Na pitanje hoće li prijavljene projekte ekonomskih propagandista Srbije ocijeniti strogo, ali pošteno, kratko je odgovorio pa izjavu prenosimo u cjelosti: "Hoću!"

Najnovije

All eyez on Indirekt

BRANDIRALI SMO JUBILARNI INDIREKT

Osim što za svoje jubilarno 10. izdanje ima super lineup, naš indie festival Indirekt koji je posvećen otkrivanju budućih glazbenih zvijezda ima i super novi vizualni identitet i slogan. Bacite oko na Indirektovo oko koje je stalno u potrazi za novim talentima i vidimo se ovaj vikend u Umagu!

[čitaj više]

Kad pročitate vijest, bit će vam jasno:

NOVA BONBON KAMPANJA JE BONBON!

Nakon puno istraživanja i uspoređivanja, zaključili smo kako je najbolje napraviti nastavak uspješne bonbon kampanje „Ljudski je uspoređivati“ i podsjetiti se kako izgleda svakodnevica smart shoppera, target grupe bonbona, uz njihovu nevjerojatnu moć percepcije, racionalnog promišljanja i prirodne znatiželje.

[čitaj više]
back to news page