Nastavili smo s novim flightom Wienerove kampanje “Osigurava vaš mir” - ovaj put za dopunsko i mini dodatno zdravstveno osiguranje. U istom tonu, naše zdravstveno osigurane junake brinu male brige jer o velikima ne moraju razmišljati. Zato pogledajte novi spot i ostale materijale koji postavljaju pitanja koja se neosigurane osobe ni u ludilu ne usude postaviti!
Ili možda gledaju policijske pa gase kad se neko ozlijedi?
Možda bolnice imaju deal s nekim proizvođačem obuće?
Možda je do ovih postolja na kojima pišu? Ili kemijskih? Možda trebaju početi koristiti olovke? Ili ih možda zaboli proksimalni članak prsta za rukopis?!
Najnovije
DI SU PARE?
SIMPA KAMPANJA ZA HRVATSKI TELEKOM
More money, more problems? Ne ako se pita korisnike opcija na bonove, koji sve što žele je surfati bez neočekivanih troškova. Zato je Hrvatski Telekom osmislio eSimpu — jedinu 100% digitalnu opciju s kojom bonaši surfaju bez situacija u kojima im se skida novac s računa. Kako smo kapitalizirali na toj informaciji pri izradi kreativnog rješenja za novu HT kampanju, saznaj u nastavku.
[čitaj više]Señor presenta
ČETVORKA ZA PETICU
U zadnjih nekoliko mjeseci pridružila su nam se četiri nova lica u sva tri odjela — Monika Vodopija osnažila je dizajn odjel, Mario Štrok osvježio copy sobu, a Anja Mihaljević i Nika Novak pojačale account redove. Našim friškim señoritama i señoru želimo toplu dobrodošlicu i hladnu piña coladu!
[čitaj više]