Dobre vijesti ususret odlasku u Rovinj — 6 naših radova ušlo je u finale BalCannesa, a to je najveći broj različitih projekata jedne agencije među finalistima.. Hvala žiriju što je prepoznao kampanje: I dalje osigurava vaš mir za Wiener, Ljudski je uspoređivati za bonbon, Nije u redu u uredu za udrugu CESI, Oči ti šalju signale za JGL-ov brand Vizol S, Otkrij Varteks za Varteks te Prvi put za Zabu. Sve u svemu — čista šestica!
Najnovije
BACI OKO
NOVI SPOT ZA JGL
Suhe i nadražene oči trebaju olakšanje koje donose nove Vizol S Hydro Lipid Balance kapi, a kapima je pak, trebao TVC koji će to olakšanje ljudima - predočiti. Novi spot dio je platforme “Vjerujte svojim očima” koju smo osmislili za JGL.
[čitaj više]RAME ZA SHVAĆANJE
RODITELJSKI PRIRUČNIK ZA BOLJU MENTALNU HIGIJENU DJECE
U okviru Wienerovog projekta Mentalna higijena, na kojem s Wienerom i nizom partnera surađujemo već četiri godine, nastao je roditeljski priručnik za bolju mentalnu higijenu djece - Rame za shvaćanje.
[čitaj više]