Kopirano!

BALCANNESKO, A NAŠE

Imamo najviše projekata na BalCannesu!

Dobre vijesti ususret odlasku u Rovinj — 6 naših radova ušlo je u finale BalCannesa, a to je najveći broj različitih projekata jedne agencije među finalistima.. Hvala žiriju što je prepoznao kampanje: I dalje osigurava vaš mir za Wiener, Ljudski je uspoređivati za bonbon, Nije u redu u uredu za udrugu CESI, Oči ti šalju signale za JGL-ov brand Vizol S, Otkrij Varteks za Varteks te Prvi put za Zabu. Sve u svemu — čista šestica!

Najnovije

STRAŠNA KAMPANJA

SEÑOR ZA ZAŠTITU DIVLJIH ŽIVOTINJA!

Trovanje divljih životinja već je desetljećima nekontroliran problem u Hrvatskoj. Zbog nezakonitog i kažnjivog otrova nanosi se šteta domaćoj bioraznolikosti, stradavaju zavičajne vrste, narušava se prirodna ravnoteža te onečišćuje čista voda i plodno tlo. Zato je udruga Biom, u sklopu europskog projekta BalkanDetox LIFE odlučila osvijestiti širu javnost o važnosti suzbijanja trovanja. Kako smo pristupili tom zadatku, pogledaj u novom kejsu.

[čitaj više]

NAGRADNA JURESDIKCIJA

JURE PONOVNO ŽIRIRA IDEJUX

U sklopu festivala Dani komunikacija, naš Head of creative Jurica Ćorluka ocjenjivat će najbolje ideje u domaćem oglašavanju na IdejiX. Ove godine, žirirat će radove u kategorijama Best on Market i Best of Positive Change. Sretno svim natjecateljima!

[čitaj više]
back to news page