Dok još uvijek nosimo prestižnu titulu BalCannes agencije godine, red je da iskustvo uložimo u boljitak struke. Zato se ovih dana glasovi naše direktorice i kreativnih direktora čuju na svim festivalima u regiji. Dok će Iva u deželi žirirati medijske strategije na Sempl-u, Luka se uputio u Srbiju, u žiri Kaktus Festivala, izabrati najbolje srpske kampanje. Jurica se pakira za Sarajevo gdje ovaj tjedan bira najbolje projekte (i pite) na Balcannesu. Sretno im/vam bilo!
Najnovije
RAME ZA SHVAĆANJE
RODITELJSKI PRIRUČNIK ZA BOLJU MENTALNU HIGIJENU DJECE
U okviru Wienerovog projekta Mentalna higijena, na kojem s Wienerom i nizom partnera surađujemo već četiri godine, nastao je roditeljski priručnik za bolju mentalnu higijenu djece - Rame za shvaćanje.
[čitaj više]GRICNI NOVI KEJS
SMOKI #MENISAVRŠENO
Kako smo zagrizli u izazov stvaranja nove platforme, slogana i komunikacije za jedan od najvoljenijih brendova u regiji i zašto su najbolje stvari u životu malo nesavršene - bacite klik ili scroll i saznajte u novom kejsu, idealno s prstima masnim od Smokija.
[čitaj više]