Dok još uvijek nosimo prestižnu titulu BalCannes agencije godine, red je da iskustvo uložimo u boljitak struke. Zato se ovih dana glasovi naše direktorice i kreativnih direktora čuju na svim festivalima u regiji. Dok će Iva u deželi žirirati medijske strategije na Sempl-u, Luka se uputio u Srbiju, u žiri Kaktus Festivala, izabrati najbolje srpske kampanje. Jurica se pakira za Sarajevo gdje ovaj tjedan bira najbolje projekte (i pite) na Balcannesu. Sretno im/vam bilo!
SEÑOR ZA ZAŠTITU DIVLJIH ŽIVOTINJA!
Trovanje divljih životinja već je desetljećima nekontroliran problem u Hrvatskoj. Zbog nezakonitog i kažnjivog otrova nanosi se šteta domaćoj bioraznolikosti, stradavaju zavičajne vrste, narušava se prirodna ravnoteža te onečišćuje čista voda i plodno tlo. Zato je udruga Biom, u sklopu europskog projekta BalkanDetox LIFE odlučila osvijestiti širu javnost o važnosti suzbijanja trovanja. Kako smo pristupili tom zadatku, pogledaj u novom kejsu.
[čitaj više]JURE PONOVNO ŽIRIRA IDEJUX
U sklopu festivala Dani komunikacija, naš Head of creative Jurica Ćorluka ocjenjivat će najbolje ideje u domaćem oglašavanju na IdejiX. Ove godine, žirirat će radove u kategorijama Best on Market i Best of Positive Change. Sretno svim natjecateljima!