Kopirano!

Senor_VizolS_vjerujte-svojim-očima_thumbnail_260221

Klijent

JGL

Brand

Vizol S

Datum

Ožujak 2021.

Kategorija

Moda, zdravlje i ljepota

OČI TI ŠALJU SIGNALE?

BalCannes 2023. Health and Pharmacy: srebro
IdejaX Zdravlje i farmacija: zlato
IdejaX 2021 Film: finalist

Čak 40% ljudi koji pate od suhog oka odlučuje ignorirati simptome ove progresivne bolesti koju je potrebno liječiti. Znali smo da ne slušaju uobičajena reklamna upozorenja pa smo u novoj kampanji za Vizol S odlučili komunikaciju prepustiti očima.

DRY EYE DISEASE

DED ili bolest suhog oka multifaktorijalna je bolest od koje pati velik broj ljudi. Simptomi mogu biti peckanje, grebanje, crvenilo, osjećaj pijeska u oku, pojačano suzenje iz oka, osjetljivost na svjetlost ili sekret u obliku niti, a i uzroci su razni: starenje, hormonalne promjene, razne bolesti, lijekovi, kontaktne leće, rad za računalom, okruženje…

Jedan od simptoma suhog oka je i – suzenje. Koje je vlažno. Mixed signals much? – zabrinuti copywriter nakon briefinga

Kako sindrom suhog oka ima i izravan utjecaj na kvalitetu života, veliki broj pacijenata navodi i opći umor, smanjenu koncentraciju, pojačanu razdražljivost i učestale glavobolje.

SENDING OUT AN SOS

Umjesto da uvjeravamo ljude koristeći još jednu u nizu 3D animacija djelovanja našeg proizvoda, glavnu ulogu u kampanji dali smo očima koje su direktno pogođene ovom bolešću. One su svojim vlasnicima prepoznatljivim komunikacijskim lajtmotivom – Morseovim kodom, poslale jasan vizualan i zvučni signal i upozorile ih na problem.

točka točka točka crta crta crta točka točka točka točka točka točka crta crta crta točka točka točka točka točka točka crta crta crta točka točka točka – oči tinejdžera nakon šest sati gejmanja

Kampanja nakon hrvatskog i slovenskog uskoro kreće i na više europskih tržišta pa očekujemo veliki revival Morseove abecede na starom kontinentu.

+7 više

Credits

Señor

Vanja Blumenšajn ~ Vrlo kreativni direktor, copywriter | Vanja Luetić ~ Senior copywriter | Šimun Šitum ~ copywriter | Alen Lipuš ~ Art direktor | Srećka Gmaz ~ Art direktorica | Iva Kaligarić ~ Strateška direktorica | Petra Brandt Barišić ~ Account executive

SURADNICI

Ivan Grgur ~ Redatelj | Filip Tot ~ DOP | Mia Gvozdić Michl ~ Producentica (Eclectica) | Rea Rajčić ~ Producentica (Eclectica) | Nikola Zelmanović ~ Fotograf

JGL

Višnja Bilobrk ~ Global Brand Manager

Senor_VizolS_vjerujte-svojim-očima_thumbnail_260221
Ova će kampanja ostati upamćena i po jednoj od mojih najdiskretnijih, ali ne i manje dragih cameo uloga.

Vanja Blumenšajn - Vrlo kreativni direktor

Senor_VizolS_vjerujte-svojim-očima_thumbnail_260221
Dobar copy daleko se čuje. Pogotovo ako je na Morseovoj abecedi.

Vanja Luetić - Senior copywriter

Senor_VizolS_vjerujte-svojim-očima_thumbnail_260221
Unatoč maskicama, već su na prvoj prezentaciji Višnjine oči signalizirale da smo na pravom putu.

Iva Kaligarić - Super Managing director