Kopirano!

Thumbnail_Work

Klijent

Atlantic Grupa

Brand

Smoki

Datum

Listopad 2025.

Kategorija

Hrana

SMOKI PROTEIN

Svaki tetak koji je ikad rekao nećaku da umjesto teretane ode njemu pomoći pospremiti šupu može odahnuti. Imamo grickalicu (i kampanju) za vas.

DNEVNA DOZA PROTEINA

Grickanje Smokija već je desetljećima nezaobilazan dio svakog druženja, proslave, rođendana, putovanja, gledanja utakmice ili jednostavnih trenutaka opuštanja. Dok je originalni Smoki svevremenski klasik, došlo je vrijeme za ponuditi i nešto blisko potrebama suvremenog potrošača, koji sve češće traži proizvode povezane s aktivnijim životnim stilom.

Tako je nastao Smoki Protein - veći flips, s više proteina, više kikirikija i prepoznatljivim Smoki okusom. Naš zadatak bio je lansirati novi proizvod u okviru platforme #MeniSavršeno, a da pritom pokažemo kako Smoki Protein nije samo za sportaše, nego za svakoga tko živi ritmom užurbane suvremene svakodnevice.

MAMA, I JA SAM SPORTAŠ

Umjesto da Smoki Protein komuniciramo kroz klišeje savršenog sporta i fitnessa: skladna i utegnuta tijela, trčanje u skupocjenim outfitima i slow-motion akrobacije pod svjetlima reflektora - mi smo odlučili redefinirati što se sve može računati kao vježbanje u #MeniSavršeno svijetu.

U stvarnom životu češće ćemo dizati kauč nego šipku s utezima, juriti s klincima po dvorištu umjesto na traci za trčanje i bacati papiriće u uredski koš prije nego što ćemo šutirati loptu u dvorani. Jedno je ipak sigurno - uz Smoki Protein sve to brojimo kao vježbanje, a s jednakim guštom ga grickaju i oni sa six-packom na trbuhu i oni sa six-packom u frižideru.

Credits

Señor

Iva Kaligarić ~ Strateška direktorica I Jurica Ćorluka ~ Head of creative, copywriter I Tomislav Fabijanić ~ Head of design I Monika Vodopija ~ Dizajnerica I Renata Poljanac ~ Head of Account I Saša Perić ~ Senior Art Director I Nikša Modrić ~ Copywriter I Ena Bebek ~ Account manager

Smoki

Mirko Šaponjić ~ Brand Development Manager I Jelena Savić ~ Senior menadžer za razvoj brenda i inovacije I Nataša Šarčević ~ Marketing & Innovation Director I Luka Đukanović ~ Marketing menadžer brendova Slanog Sneka I Tina Đukanović ~ Marketing menadžer za razvoj digitalne strategije i komunikacija I Andrijana Vukičević ~ Digital Marketing specialist I Bojana Maksić ~ Digital Marketing Specialist I Jelena Poduška ~ Marketing Manager, Savory group of brands

Suradnici

Dinko Draganović ~ Redatelj I Luka Trajković ~ DOP I Đorđe Vranješ ~ Producent (Stiglitz production) I Piroshki & Joana ~ Fotografija I Filip Mijailović ~ Digital video and content creator I Filip Antić ~ Digital video and content creator (Quid video)

Thumbnail_Work
Čitav život sam mislio da ne vježbam dovoljno, ali sad počinjem misliti da možda čak vježbam i previše.

Nikša Modrić - Copywriter

Thumbnail_Work
Druga ideja je bila da ovim proizvodom targetamo mamurne uz pjesmu - ♪♪ Glavobolja od vina, a nigdje proteina ♪♪

Jurica Ćorluka - Head of creative

Thumbnail_Work
I lansiranje novog proizvoda se broji kao vežbanje.

Jelena Savić - Senior menadžer za razvoj brenda i inovacije

Thumbnail_Work
OK, OK... Razumijem da su iznenađenja fora, ali ipak - mogli su me upozoriti da je ovo tako dobro!

Saša Perić - Senior Art Director