Nakon priznanja na Danima komunikacija (IdejaX), Sudnjem danu, Balcannesu… nova nagrada za branding i dizajn ambalaže vina Matković dolazi s Cropaka gdje smo za Iskrena vina Matković primili Cropak nagradu za najbolji grafički dizajn ambalaže. Na svečanoj dodjeli u zagrebačkom Westinu isti je projekt izabran u finaliste Regpaka – nagrade za najbolju regionalnu ambalažu, a isti su dan, na drugom kraju svijeta, naša vina predstavljena na naslovnici stranice Packaging design koju kurira Behance. Kakav dan!
„Ova nas nagrada posebno veseli iz razloga jer se primarno ne bavimo ambalažom nego komunikacijom u cjelosti. Često se zaboravlja kako je upravo ambalaža jedno od najmoćnijih komunikacijskih sredstava, a Iskrena vina zaista komuniciraju sa svojom publikom. Sretni smo što se obitelj Matković odlučila za hrabriji iskorak koji se osim kreativno, pokazao i prodajno dobrom odlukom.” – kaže naš Vanja.
Natječaj CROPAK ističe značaj i koristi ambalaže kao važnog sredstva zaštite, promocije i identifikacije proizvoda te motivira proizvođače i korisnike ambalaže na proširenje tehničkih, tehnoloških i kvalitativnih granica u promišljanju ambalaže. Natječajem se ujedno želi naglasiti nužnost kvalitativnih pomaka u promišljanju vizualnog identiteta ambalaže, grafičkog i industrijskog dizajna te ekoloških svojstava ambalaže.
Najnovije
RAME ZA SHVAĆANJE
RODITELJSKI PRIRUČNIK ZA BOLJU MENTALNU HIGIJENU DJECE
U okviru Wienerovog projekta Mentalna higijena, na kojem s Wienerom i nizom partnera surađujemo već četiri godine, nastao je roditeljski priručnik za bolju mentalnu higijenu djece - Rame za shvaćanje.
[čitaj više]GRICNI NOVI KEJS
SMOKI #MENISAVRŠENO
Kako smo zagrizli u izazov stvaranja nove platforme, slogana i komunikacije za jedan od najvoljenijih brendova u regiji i zašto su najbolje stvari u životu malo nesavršene - bacite klik ili scroll i saznajte u novom kejsu, idealno s prstima masnim od Smokija.
[čitaj više]