Nakon priznanja na Danima komunikacija (IdejaX), Sudnjem danu, Balcannesu… nova nagrada za branding i dizajn ambalaže vina Matković dolazi s Cropaka gdje smo za Iskrena vina Matković primili Cropak nagradu za najbolji grafički dizajn ambalaže. Na svečanoj dodjeli u zagrebačkom Westinu isti je projekt izabran u finaliste Regpaka – nagrade za najbolju regionalnu ambalažu, a isti su dan, na drugom kraju svijeta, naša vina predstavljena na naslovnici stranice Packaging design koju kurira Behance. Kakav dan!
„Ova nas nagrada posebno veseli iz razloga jer se primarno ne bavimo ambalažom nego komunikacijom u cjelosti. Često se zaboravlja kako je upravo ambalaža jedno od najmoćnijih komunikacijskih sredstava, a Iskrena vina zaista komuniciraju sa svojom publikom. Sretni smo što se obitelj Matković odlučila za hrabriji iskorak koji se osim kreativno, pokazao i prodajno dobrom odlukom.” – kaže naš Vanja.
Natječaj CROPAK ističe značaj i koristi ambalaže kao važnog sredstva zaštite, promocije i identifikacije proizvoda te motivira proizvođače i korisnike ambalaže na proširenje tehničkih, tehnoloških i kvalitativnih granica u promišljanju ambalaže. Natječajem se ujedno želi naglasiti nužnost kvalitativnih pomaka u promišljanju vizualnog identiteta ambalaže, grafičkog i industrijskog dizajna te ekoloških svojstava ambalaže.
Najnovije
TAK IMAM TE ZGRAF
OSVOJILI SMO ZGRAF
Na sinoćnjem otvorenju Zgrafa 13, međunarodne izložbe grafičkog dizajna i vizualnih komunikacija, naš projekt Modulee osvojio je 2. nagradu! Hvala žiriju na ovom lijepom priznanju, a cijelu priču o projektu možete pogledati klikom na kejs.
[čitaj više]HAT-TRICK
TRI PROJEKTA NA GLAVNOJ IZLOŽBI ZGRAFA
Poluotok, Indirekt i Modulee odabrani su za glavnu izložbu 13. Zgrafa, međunarodne revije radova iz područja grafičkog dizajna i vizualnih komunikacija. Hvala žiriju na selekciji i vidimo se u Francuskom paviljonu 10. lipnja, kad osim vizualne, možemo imati i zvučnu komunikaciju.
[čitaj više]