Kopirano!

inskrena-vina-Header

Klijent

OPG Josip Matković

Brand

Iskrena vina Matković

Datum

Siječanj 2014.

Kategorija

Piće

ISKRENA VINA MATKOVIĆ

HDD 2014
Ideja X 2014
Ideja X 2014
Balcannes 2014
Sudnji Dan 2014***
Behance 2015
Regpak 2015
Cropak 2015
Regpak 2017
Lurzer's Archive 2017
Effie 2018
Behance 2018
IDEJA X 2019 Craft Dizajn finalist
EFFIE 2019 Dugoročna učinkovitost: finalist

„Nije to biznis. Dani proizvodnje satkani su od stotina lijepih i manje lijepih priča koje nas čine ponosnima na vina koja smo stvorili za sve iskrene, ljudske trenutke koje ćete uz njih doživjeti. Bez velikih riječi, šarenih etiketa i blještavih reklama, za nas je to život - iskrena posvećenost kreiranju dobrih vina. Možda baš zato vina Matković imaju neobjašnjivu moć. Inspiriraju na neke male, nikad izgovorene istine, koje su, kao i naša vina, najljepše navrh jezika.”

BOCA S PORUKOM

Deseci tisuća hrvatskih vinara bore se za svoje mjesto pod suncem. Kako jedinstveno pozicionirati, imenovati i predstaviti vina imajući na raspolaganju marketinške alate obiteljskog gospodarstva? Ambalaža je jedno od najvažnijih (i najsnažnijih) komunikacijskih sredstava i, pogotovo u slučaju ograničenih budžeta, prva linija komunikacije s potrošačem. Zašto je ne oblikovati na način da uspostavlja (emotivnu) vezu s korisnikom i prenosi poruku branda.

VINA(RI) KAO INSPIRACIJA

Priča o Iskrenim vinima započela je 2013. Tražili smo način kako se istaknuti na zasićenom tržištu i kroz sve brand elemente ispričati jedinstvenu priču o obitelji posvećenoj vinima napravljenih s ljubavlju od kvalitetnog grožđa, cjenovno fer i poštenih, bez želje da zavaravaju u komunikaciji. Iskrenost najbolje opisuje način na koji Matkovići pristupaju poslu. Tako je nastao brand za sve iskrene trenutke koje će njegovi fanovi uz njega doživjeti.

ON VINO VERITAS

Stara izreka kaže da je u vinu istina, a u slučaju etiketa Iskrenih vina, istina je i na njemu. Omoti skrivaju boce koje odmotane, baš kao i jezik nakon par gutljaja vina, otkrivaju male, neizgovorene istine na etiketama. Omot konceptualno „skriva” tajnu na boci, a služi i kao poklon ambalaža. Svaka sorta otkriva novu istinu, a svaka nova berba nove nadogradnje priče koja nikada ne završava. 

REZULTATI – BOLI GLAVA

Zbog hrabrog nastupa na tržištu u prvoj je godini stvoren prepoznatljiv brand i značajan PR učinak koji je zamijenio klasično oglašavanje, a mali je proizvođač privukao interes javnosti i kupaca. Uspjeh nije bio samo kreativan; u prva tri mjeseca nakon lansiranja prodano je kao u protekle tri godine, a rast se kontinuirano nastavio i u sljedećim godinama.

Ambalaža koja iskreno komunicira nagrađena je Cropakom za najbolju hrvatsku ambalažu, priznanjem za Najbolji copywriting godine na IdejiX, slavila je na Sudnjem danu, a regionalno je nagrađivana na Regpaku, Balcannesu… Uz mnoge svjetske publikacije, legendarni Lürzers Archive ju je uvrstio među 200 najboljih na svijetu i posvetio joj čak 6 stranica i naslovnicu posebnog izdanja koje svake prikuplja najbolje od najboljeg u dizajna pakiranja.

Credits

Señor

Vanja Blumenšajn ~ Vrlo kreativni direktor, copywriter | Miro Čavar ~ Art direktor, dizajner | Iva Kaligarić ~ Strateška direktorica

Suradnici

Mario Kučera ~ Fotograf omota | Maja Danica Pečanić ~ Fotografkinja vina i hrane | Dragan Dragojlović Gaga ~ Kuhar i food stylist

OPG Josip Matković

Josip Matković, Mira Matković, Iva Matković, Ivan Matković

inskrena-vina-Header
Nazvati se iskrenim vinima na prvu se činilo samoubilačkim potezom. Zvučalo je pomalo pretenciozno, a htjeli smo nešto jednostavno i dopadljivo. Nisam imala pojma koliko je publika žedna proizvoda koji s njom komunicira na svim razinama.

Iva Matković - Vlasnica, OPG Josip Matković

inskrena-vina-Header
Znate onaj unicorn moment kad dobiješ priliku potpuno odriješenih ruku postaviti projekt iz početka, dati mu ime, smisliti priču, oblikovati ambalažu i to sve za za super proizvod, sa super ljudima za super ljude? Sad znam i ja.

Vanja Blumenšajn - Vrlo kreativni direktor

inskrena-vina-Header
„Djeca u pješčaniku” je najbolji opis kako je nastalo ovo pakiranje.

Miro Čavar - Art direktor