Kopirano!

NOVI KAKTUS NA POLICI

GUBITNICI = DOBITNICI

kaktus_news_header_11_2021 21.02.03

Svijet možda voli pobjednike, ali izgleda da su žiriju Kaktusa draži Gubitnici! Kaktus festival, najveći srpski festival oglašavanja, proglasio je našu online kampanju za WWF Adria Najboljom digitalnom integriranom kampanjom u Srbiji.

Naše kolo nesreće lani smo zavrtili u više zemalja na Balkanu s ciljem osvještavanja javnosti o štetnom utjecaju malih hidroelektrana na rijeke i obustave davanja državnih poticaja za njihovu izgradnju, a izvučenih gubitnih jackpot brojeva možete prisjetiti ovdje.

Nakon osvojenog srebra na IdejiX, nemamo što drugo dodati nego reći da je ovo bila super godina za biti Gubitnikom i da jedva čekamo dobiveni Kaktus izložiti na policu s nagradama — pogotovo jer ga ne trebamo zalijevati.

Najnovije

NOVA PLATFORMA ZA MLADE

TEBE SE PITA

S Iskonom već godinama dominiramo telekom kategorijom, na proljeće smo realizirali svoju prvu bonbon kampanju, a evo nas i s prvom kampanjom za Hrvatski Telekom i to za najzahtjevniju publiku: genZ-jevce. Kad je riječ o tehnologiji, povezivanju i komunikaciji, pita se HT. Za sve što je važno juniorima najbolje pitati njih, a kad je riječ o lansiranju nove komunikacijske platforme - pita se Señor. Kako je ova međugeneracijska suradnja startala pogledajte u nastavku.

[čitaj više]

NIJE U REDU U UREDU

STOP RODNOJ NERAVNOPRAVNOSTI NA RADNOM MJESTU

Iako ste izjave poput Više brinu o izgledu, a manje o poslu ili Nek se posvete obitelji umjesto karijeri puno puta čuli uživo, vjerojatno ste ih u protekla dva tjedna prvi put vidjeli na billboardima. Prije nego nastavite čitati, posjetite nijeuredu.com i testirajte vlastite predrasude.

[čitaj više]
back to news page