U samo 4 mjeseca postojanja, Señor se na IdejiX, najvećem domaćem festivalu, smjestio na visokom 4. mjestu u ukupnom poretku agencija i okitio nagradama: zlato za Brand New Year, najbolji copywriting za Iskrena vina Matković te finale za kampanju Ako samo promatraš, kao da zlostavljaš.
Najnovije
RAME ZA SHVAĆANJE
RODITELJSKI PRIRUČNIK ZA BOLJU MENTALNU HIGIJENU DJECE
U okviru Wienerovog projekta Mentalna higijena, na kojem s Wienerom i nizom partnera surađujemo već četiri godine, nastao je roditeljski priručnik za bolju mentalnu higijenu djece - Rame za shvaćanje.
[čitaj više]GRICNI NOVI KEJS
SMOKI #MENISAVRŠENO
Kako smo zagrizli u izazov stvaranja nove platforme, slogana i komunikacije za jedan od najvoljenijih brendova u regiji i zašto su najbolje stvari u životu malo nesavršene - bacite klik ili scroll i saznajte u novom kejsu, idealno s prstima masnim od Smokija.
[čitaj više]