Kopirano!

Svjetske, a i jedna naša

ODABRAO JURICA ĆORLUKA

Marketing mreža pokrenula je seriju tekstova THE BEST OF 2019. u kojima istaknuti kreativni direktori agencija iz Srbije i regije izdvajaju najbolje lokalne, regionalne i globalne kampanje iz prethodne godine. Pogledajte koje je kampanje Jurica Ćorluka, Head of Creative agencije Señor (Hrvatska), izdvojio kao najbolje u 2019.

SANDY HOOK PROMISE - BACK TO SCHOOL ESSENTIALS

Fantastična ideja u još boljoj izvedbi. Tema koja polarizira Ameriku prikazana je na način koji nikoga ne može ostaviti ravnodušnim. Pametno i šokantno (nadam se i efikasno).

OLD SPICE - SWEAT DEFENSE

Još jedna u nizu Old Spice kampanja koja pokazuje kako oglašavanje koje samo sebe ne shvaća preozbiljno može biti jako zabavno. I inače znam padati na "glupe" fore koje se dovođenjem do apsurda pretvaraju u ne tako glupe fore, ali ova me svojim nonsensom oduševila.

BURGER KING - A WHOPPER OF A SECRET

Trolanje kojim Burger King već godinama svog najvećeg konkurenta konstantno stavlja u defenzivni položaj vrlo je zanimljivo promatrati i sa stručne i sa strane potrošača - uvijek sa zanimanjem čekam McDonaldsov odgovor na Burger Kingove provokacije, ali do sada nažalost nisu uspjeli ni jednom dobro vratiti foru.

COCA COLA

Kad ti je brend tako jak, a proizvod toliko poznat da ne trebaš zvučni medij da bi potrošača podsjetio na njegove zvučne karakteristike onda je moguća i ovakva kampanja. Jednostavno i efektno, izaziva instantnu želju za konzumacijom proizvoda.

SDSS - KAKO JE BITI SRBIN U HRVATSKOJ?

Od kampanja iz regije bih izdvojio jednu političku. SDSS je u Hrvatskoj na europarlamentarnim izborima svojim billboardima s ćirilicom isprovocirao ultranacionalistički segment društva taman toliko da oni sami vrlo plastično pokažu kakav je stvaran položaj Srba u Hrvatskoj. Ovakvi pošaraniplakati su zasigurno bili veliki motivator Srbima da na izbore izađu (što nikako nije bila namjera ovih"grafiti majstora").

Kako advertising može promijeniti svijet?

Bilo bi dobro da živimo u svijetu u kojem nije na advertisingu da ga mijenja, već da su političke elitei velike korporacije same svjesne i voljne činiti svijet boljim mjestom.Onda možda advertising promijeni sam sebe pa se umjesto ovog dominantnog trenda "good cause" oglašavanja (koje je nekad upitne motivacije, često upitne efikasnosti, a jako često puko propovijedanje zboru) fokusira na ono što mu najbolje ide - a to je pametna, zabavna i za brend/target relevantna komunikacija.


Tekst je originalno objavljen na marketingmreza.rs

Najnovije

DVA S BRADOM, DVA BEZ BRADE

U Señoru 4 nova lica

Svakoga dana u svakom pogledu sve više napredujemo, pa tako i brojčano. Naime, zaposlili smo četiri nove osobe u tri stara odjela! 

[čitaj više]

100% EFFIEKASNI

Dva od dva na Effieju

Učinkoviti smo i u prijavama kao i u projektima. Naša dva finalista donijela su nam dva Effieja! Veliki hrvatski naivci za CERT.hr dobili su brončani Effie u kategoriji Razno, a Prilika života za Iskon broncu u telekom kategoriji! Nadamo se da ćemo na ljeto dobiti i brončani ten.

[čitaj više]
back to news page
senor no hablo espanol