Kopirano!

PRILIKA ŽIVOTA

KAMPANJA KOJA SE NE PROPUŠTA

U novoj kampanji za Iskon, glumci Lana Barić i Borko Perić u VHS found footage snimkama iz 90-ih pričaju zašto su propustili na prvi pogled neatraktivne glumačke ponude. Ti nemoj ponoviti njihove greške i baci oko na čitavu kampanju, da ne bi poslije bilo...

Najnovije

VANJIN INTERVJU ZA ADVERTISER SERBIA

Nedostaju mi vizionari koji postavljaju standarde i motiviraju cijele generacije

Kreativni direktori su heart&soul svih dobro utemeljenih komunikacijskih agencij. Pročitajte što o kreativnosti misli Vanja Blumenšajn, very creative director agencije Señor...

[čitaj više]

Svjetske, a i jedna naša

ODABRAO JURICA ĆORLUKA

Dok smo bili na kolektivnom, Señorov vođa kreativne navale Jurica Ćorluka se ufuravao u nove radne pobjede. Naime, za Marketing Mrežu je odabrao 5 kampanja koje su obilježile 2019. godinu. Ima svega, od globalne Coca Cole do lokalnih Srba u Hrvatskoj. 

[čitaj više]
back to news page