Kopirano!

04-header-desktop

Klijent

Modulee

Brand

Modulee

Datum

Srpanj 2021.

Kategorija

Korporativne komunikacije

MODULEE

IdejaX 2022 Best Branding: zlato
Zagreb Design Week: Branding finalist

Jedna brzinska zagonetka: Što treba organizatorima evenata i građevinskim projektantima, a i svima nama kad trebamo predah? Odgovor* pronađi u tekstu (dobar pokušaj, ali nije još jedan dobar burger).

STRUKTURALNE PROMJENE

U posljednje vrijeme na građevinskoj se sceni sve češće pojavljuje pojam mobilnog kontejnera. Ova čelična konstrukcija sve je prisutnija u izgradnji privremenih objekata poput urbanih evenata, ali i onih trajnih poput hotela i kuća pa čak i shopping centara. Kako svoju popularnost duguje prilično poželjnom setu osobina (prilagodljivost i jednostavnost postavljanja, ekonomičnost i dobrobit za okoliš), sigurni smo da će se trend korištenja kontejnera kao građevnog elementa zadržati. Ono što ne bismo htjeli je miješanje imena s potpuno drugom strukturom kao i dosta dugo opisivanje što ova prilagodljiva konstrukcija uopće jest.

Zato je, u svrhu lakšeg predstavljanja tržištu i kreiranja zasebne kategorije modularnih konstrukcija, naš prvi zadatak bio osmisliti novo ime i opis proizvoda viralniji od “čvrste funkcionalne kontejnerske strukture koja se prilagođava raznovrsnim potrebama”. Tako je u priču ušao pojam modul, a Studio Box, tvrtka koja ih iznajmljuje, postala je Modulee.

Novo ime ne samo da daje atraktivniji prizvuk proizvodu (sorry, kontejneri), već i komunicira modularnost kao temeljnu prednost modula za poduzetnike. Jedan je modul tako prerastao u mobilnu pop-up strukturu u kojoj se svaka ideja o njenoj uporabi može ostvariti, a sve što toj ideji treba da se razvije je… malo prostora*. Tako smo imenu pridodali slogan — Give space to your ideas.

JEDAN OBLIK, BEZBROJ MOGUĆNOSTI

Ova je misao poslužila i kao leit motiv za osmišljavanje vizualnog identiteta u kojem se sam modul našao u ulozi osnovnog elementa. U svakom se dijelu brandinga poigravamo s grafizmima u jednostavnim i intenzivnim bojama koje podsjećaju na volumen modula i tipografijom koja se, kao i moduli, gradi i slaže po potrebi. Modulee tako svakom svojom jedinicom ne gradi više samo funkcionalne prostore, već i prisutnost branda.

ČEKEERAJ EVENT

Novi brand će se javnosti predstaviti u bliskoj budućnosti na više pop-up događanja od kojih je prvi u nizu Zagrebački Modulee — najveći street-food event na otvorenom u gradu sa strukturom u potpunosti sačinjenom od modula. Ovdje možeš utažiti želju za opuštenim druženjem vani uz dobru klopu, cugu i muziku, a u nastavku i želju za dobrom primjenom vizualnog identiteta branda na razne materijale. Užeevaj!

Credits

Señor

Iva Kaligarić ~ Strateška direktorica | Irena Golubiček ~ Branding specialist | Jurica Ćorluka ~ Head of creative | Lucija Drača ~ Junior copywriterica | Tomislav Fabijanić ~ Art direktor | Dora Kasun ~ Dizajnerica | Mišel Kovačić ~ Dizajner | Danijela Maričević ~ Head of account | Anamarija Vuić ~ Account managerica | Petra Brandt Barišić - Account executive | Boris Miletić - Fotograf

Modulee

Maja Barišić ~ vlasnica

04-header-desktop
Branding treba svima. Trebao je i za Modulee, koji je uz njihovu kreativnost oživio... svašta su još pripremili i jedva čekam da vam pokažemo. Señorovci, mogu li napisati da ste najbolji, najkreativniji i genijalni?

Maja Barišić - Vlasnica, Modulee