Nagrađivana komunikacijska platforma za Wiener osiguranje Osigurava vaš mir i nastavak I dalje osigurava vaš mir već godinama pokazuju kako osigurani u Wieneru imaju samo male brige. Naša je najveća briga ove godine bila kako će se kapetan hrvatske rukometne reprezentacije Domagoj Duvnjak snaći kao lice kampanje za auto osiguranje električnih i hibridnih vozila. Na našu sreću, glumački je put prešao bez poteškoća kao da glumi na autopilotu.
Ako se pitate kakve veze ima kapetan hrvatske rukometne reprezentacije s osiguranjem, sad je trenutak da vas podsjetimo kako je Wiener postao ponosni sponzor Hrvatskog rukometnog saveza i tako usrećio sve zaljubljenike u sport i osiguranje. Kako je u fokusu kampanje auto osiguranje, na setu smo brinuli možemo li Duvnjaka pitati za autogram.
Ima li autogram veze s autima?
Za razliku od prethodnih kampanja u kojima su nositelji komunikacije bili poznati i manje poznati hrvatski glumci, u ovoj smo kampanji odlučili malo osvježiti pristup poznatim licem iz druge branše. Jesu li električni auti pretihi i zašto se gepek na autima broji kao peta vrata samo su neke od briga s kojima se svaki ekološki osviješten vozač ili vozačica može poistovijetiti… Da ne spoilamo dalje, vrijeme je da pogledate kampanju!
Najnovije
BACI OKO
NOVI SPOT ZA JGL
Suhe i nadražene oči trebaju olakšanje koje donose nove Vizol S Hydro Lipid Balance kapi, a kapima je pak, trebao TVC koji će to olakšanje ljudima - predočiti. Novi spot dio je platforme “Vjerujte svojim očima” koju smo osmislili za JGL.
[čitaj više]RAME ZA SHVAĆANJE
RODITELJSKI PRIRUČNIK ZA BOLJU MENTALNU HIGIJENU DJECE
U okviru Wienerovog projekta Mentalna higijena, na kojem s Wienerom i nizom partnera surađujemo već četiri godine, nastao je roditeljski priručnik za bolju mentalnu higijenu djece - Rame za shvaćanje.
[čitaj više]