Kopirano!

EFFIE-IN GREAT

NAJUČINKOVITIJI SMO U HRVATSKOJ PO GLOBAL EFFIE INDEXU!

Senjor_Effie_Staticno_Polozeno

Global Effie Index, najopsežnije globalno istraživanje marketinške učinkovitosti, proglasilo nas je najučinkovitijom agencijom u Hrvatskoj i 26. najučinkovitijom nezavisnom agencijom svijeta!

To je indeks koji mjeri učinkovitost temeljenu na rezultatima prošlogodišnjih Effie Awards natjecanja — agencije, mreže, grupe, brendovi i oglašivači prikupljaju bodove putem kampanja koje su osvojile nagradu ili ostvarile status finalista na Effie natjecanju. Tako smo ovu prestižnu titulu stekli kreiranjem kampanja Nije u redu u uredu za CESI, I dalje osigurava vaš mir za Wiener osiguranje te Ljudski je uspoređivati! za bonbon.

A o koliko je velikom istraživanju (a samim time i priznanju) riječ, govori podatak da je prilikom zbrajanja bodova za plasman agencija na rang listi bilo uključeno više od 4300 prijava koje su stekle status finalista ili dobile globalnu, regionalnu ili nacionalnu Effie nagradu. I to iz 125 zemalja svijeta!

Uz prethodno spomenuti plasman na hrvatskom i svjetskom planu, valja spomenuti kako smo ujedno i najučinkovitija agencija na Balkanu te 11. najučinkovitija nezavisna agencija u Europi, čime smo nadmašili i velike globalne igrače kao što su Mother London i Jung von Matt. Bravo za nas!


Najnovije

NAGRADNA JURESDIKCIJA

JURE PONOVNO ŽIRIRA IDEJUX

U sklopu festivala Dani komunikacija, naš Head of creative Jurica Ćorluka ocjenjivat će najbolje ideje u domaćem oglašavanju na IdejiX. Ove godine, žirirat će radove u kategorijama Best on Market i Best of Positive Change. Sretno svim natjecateljima!

[čitaj više]

STUDIJ DIZAJNA JE PREŠAO IGRICU

NOVI PROJEKT U SURADNJI S HRVATSKIM TELEKOMOM

Kako napraviti dobru komunikacijsku kampanju? To sada znaju studenti sa zagrebačkog Studija dizajna. Kako bi se upoznali s cjelokupnim kreativnim procesom, zadnja su dva mjeseca pod budnim mentorskim okom Señora samostalno razvijali kreativne koncepte i vizuale za HT-ov projekt Telekom eSports Championship. Bravo za njih, njihove profesore i Hrvatski Telekom!

[čitaj više]
back to news page