Nakon puno istraživanja i uspoređivanja, zaključili smo kako je najbolje napraviti nastavak uspješne bonbon kampanje „Ljudski je uspoređivati“ i podsjetiti se kako izgleda svakodnevica smart shoppera, target grupe bonbona, uz njihovu nevjerojatnu moć percepcije, racionalnog promišljanja i prirodne znatiželje.
Ovog puta, ponuda je zahtijevala još manje istraživanja i uspoređivanja, jer bonbon daje beskonačni popust na svaku kupovinu mjesečnih paketa nakon prve! Što može biti bolje od toga? Možda beskonačni rast kose, ako pitamo protagonista nove bonbon kampanje. Pogledajte zašto u nastavku!
Najnovije
TAK IMAM TE ZGRAF
OSVOJILI SMO ZGRAF
Na sinoćnjem otvorenju Zgrafa 13, međunarodne izložbe grafičkog dizajna i vizualnih komunikacija, naš projekt Modulee osvojio je 2. nagradu! Hvala žiriju na ovom lijepom priznanju, a cijelu priču o projektu možete pogledati klikom na kejs.
[čitaj više]HAT-TRICK
TRI PROJEKTA NA GLAVNOJ IZLOŽBI ZGRAFA
Poluotok, Indirekt i Modulee odabrani su za glavnu izložbu 13. Zgrafa, međunarodne revije radova iz područja grafičkog dizajna i vizualnih komunikacija. Hvala žiriju na selekciji i vidimo se u Francuskom paviljonu 10. lipnja, kad osim vizualne, možemo imati i zvučnu komunikaciju.
[čitaj više]