Nakon puno istraživanja i uspoređivanja, zaključili smo kako je najbolje napraviti nastavak uspješne bonbon kampanje „Ljudski je uspoređivati“ i podsjetiti se kako izgleda svakodnevica smart shoppera, target grupe bonbona, uz njihovu nevjerojatnu moć percepcije, racionalnog promišljanja i prirodne znatiželje.
Ovog puta, ponuda je zahtijevala još manje istraživanja i uspoređivanja, jer bonbon daje beskonačni popust na svaku kupovinu mjesečnih paketa nakon prve! Što može biti bolje od toga? Možda beskonačni rast kose, ako pitamo protagonista nove bonbon kampanje. Pogledajte zašto u nastavku!
Najnovije
ZA PLAKAT OD SREĆE
“MEDO U ŠPARUGAMA” IDE NA TIFF
“Medo u šparugama” dokumentarni je film redatelja Ivana Grgura koji će svoju svjetsku premijeru uskoro imati na prestižnom festivalu TIFF u Torontu. Plakat za film u produkciji Zagreb filma napravili smo u suradnji sa zagrebačkom umjetnicom Klarxy - hvala joj na sjajnoj ilustraciji, a posebno hvala i Nebojši Slijepčeviću što nas je uključio u ovu priču. Čestitke cijeloj ekipi i navijamo da Medo ima što uspješniji put preko bare!
[čitaj više]TAK IMAM TE ZGRAF
OSVOJILI SMO ZGRAF
Na sinoćnjem otvorenju Zgrafa 13, međunarodne izložbe grafičkog dizajna i vizualnih komunikacija, naš projekt Modulee osvojio je 2. nagradu! Hvala žiriju na ovom lijepom priznanju, a cijelu priču o projektu možete pogledati klikom na kejs.
[čitaj više]