Kopirano!

Kad pročitate vijest, bit će vam jasno:

NOVA BONBON KAMPANJA JE BONBON!

senor_bonbon_proljetna_2022-header

Nakon puno istraživanja i uspoređivanja, zaključili smo kako je najbolje napraviti nastavak uspješne bonbon kampanje „Ljudski je uspoređivati“ i podsjetiti se kako izgleda svakodnevica smart shoppera, target grupe bonbona, uz njihovu nevjerojatnu moć percepcije, racionalnog promišljanja i prirodne znatiželje.

Ovog puta, ponuda je zahtijevala još manje istraživanja i uspoređivanja, jer bonbon daje beskonačni popust na svaku kupovinu mjesečnih paketa nakon prve! Što može biti bolje od toga? Možda beskonačni rast kose, ako pitamo protagonista nove bonbon kampanje. Pogledajte zašto u nastavku!

Najnovije

Work the WARC!

#NIJEUREDU JE U EFIKASNIH TOP 100

Nakon osvojenog Effie Grand Prixa na lanjskim Danima komunikacija, dobili smo vijest da je WARC uvrstio Nije u redu u uredu u top 100 najnagrađivanijih kampanja po efikasnosti u svijetu! WARC je nezavisni globalni autoritet za oglašavanje i medijsku učinkovitost, a mi smo počašćeni što je naša kampanja za ravnopravnost u suradnji s CESI, Humanom, agencijom 404 i Outdoor Akzentom pronašla svoje mjesto na ovoj listi. Ide jedna vrlo efikasna piña colada!

[čitaj više]

MIXXXX

Imamo četiri finalista na MIXXu!

Dvije kampanje su nam u četiri kategorije za nagradu za najbolji digitalni projekt: Mentalna higijena je finalist kategorije Corporate Social Responsibility Campaign, a kampanja za Wiener putno osiguranje je finalist kategorija Direct Response and Lead Generation Campaign, Campaign Effectiveness i Influencer Marketing. Bravo za Wiener osiguranje i iProspect, a čestitke i svim drugim finalistima!

[čitaj više]
back to news page