Kopirano!

Kad pročitate vijest, bit će vam jasno:

NOVA BONBON KAMPANJA JE BONBON!

senor_bonbon_proljetna_2022-header

Nakon puno istraživanja i uspoređivanja, zaključili smo kako je najbolje napraviti nastavak uspješne bonbon kampanje „Ljudski je uspoređivati“ i podsjetiti se kako izgleda svakodnevica smart shoppera, target grupe bonbona, uz njihovu nevjerojatnu moć percepcije, racionalnog promišljanja i prirodne znatiželje.

Ovog puta, ponuda je zahtijevala još manje istraživanja i uspoređivanja, jer bonbon daje beskonačni popust na svaku kupovinu mjesečnih paketa nakon prve! Što može biti bolje od toga? Možda beskonačni rast kose, ako pitamo protagonista nove bonbon kampanje. Pogledajte zašto u nastavku!

Najnovije

ČIN-ČIN, NOVI DIZAJN

DIZAJNIRALI SMO ETIKETU ZA PRIRODNA VINA POD ZIDOM

Pet Nat trenutno je jedan od najuzbudljivijih stilova proizvodnje vina u svijetu. Stoga je i prigodno da su takva vina našla svoje mjesto Pod Zidom, bistrou koji okuplja publiku koja prati enološke i gastro trendove. Saznaj kako smo dizajnirali etiketu za ova prirodna, lagana i pjenušava vina. Samo pazi da ti se prilikom čitanja ne zapetlja jezik.

[čitaj više]

HEAD OF CREATIVE PO REGIJI

Jure panelira, žirira i organizira

Naš Jure ove je jeseni na vanrednoj nastavi. Prvo će 12. listopada na Sarajevo Marketing Summitu sudjelovati u panelu “Kreativna Evolucija: Razvoj Inovativnog Razmišljanja u Marketingu”, a zatim će 1. i 2. studenog žirirati Kaktus festival u Beogradu. Tu je i važna uloga u Stručnom savjetu BalCannesa, gdje će sudjelovati u planiranju i organizaciji tog natjecanja.

[čitaj više]
back to news page