Nakon puno istraživanja i uspoređivanja, zaključili smo kako je najbolje napraviti nastavak uspješne bonbon kampanje „Ljudski je uspoređivati“ i podsjetiti se kako izgleda svakodnevica smart shoppera, target grupe bonbona, uz njihovu nevjerojatnu moć percepcije, racionalnog promišljanja i prirodne znatiželje.
Ovog puta, ponuda je zahtijevala još manje istraživanja i uspoređivanja, jer bonbon daje beskonačni popust na svaku kupovinu mjesečnih paketa nakon prve! Što može biti bolje od toga? Možda beskonačni rast kose, ako pitamo protagonista nove bonbon kampanje. Pogledajte zašto u nastavku!
Najnovije
All eyez on Indirekt
BRANDIRALI SMO JUBILARNI INDIREKT
Osim što za svoje jubilarno 10. izdanje ima super lineup, naš indie festival Indirekt koji je posvećen otkrivanju budućih glazbenih zvijezda ima i super novi vizualni identitet i slogan. Bacite oko na Indirektovo oko koje je stalno u potrazi za novim talentima i vidimo se ovaj vikend u Umagu!
[čitaj više]SEÑORITA PRESENTA
Irena nas je predstavila u Vilniusu
Osim što planira kreativnu strategiju za nas, naša branding specijalistica Irena planira i kako je najbolje predstaviti drugima — u ovom slučaju studentima marketinške komunikacije na sveučilištu u Vilniusu. Hvala prof. Morani Fudurić s EFZG-a na prilici da doprinesemo akademskoj zajednici i hvala soon-to-be kolegama na super pitanjima iz kojih i mi svaki put naučimo nešto novo.
[čitaj više]