Kopirano!

NOVA PLATFORMA ZA MLADE

TEBE SE PITA

Grupa_bez loga_1920

S Iskonom već godinama dominiramo telekom kategorijom, na proljeće smo realizirali svoju prvu bonbon kampanju, a evo nas i s prvom kampanjom za Hrvatski Telekom i to za najzahtjevniju publiku: genZ-jevce. Kad je riječ o tehnologiji, povezivanju i komunikaciji, pita se HT. Za sve što je važno juniorima najbolje pitati njih, a kad je riječ o lansiranju nove komunikacijske platforme - pita se Señor.

Svi se sjećamo feelinga kad ti mama bez pitanja izabere košulju u dućanu ili tata složi playlistu za rođendan. Iako je HT (23) i sam pripadnik generacije Z, pametnije se činilo bolje upoznati i za savjet o kreiranju ponude pitati one koji će je koristiti. Anketom smo ispitali pripadnike ciljane skupine i identificirali njihove želje da saznamo koje su stvari njima važne i kako mi tu možemo pomoći. Tu komunikacija ne prestaje, ideja #TebeSePita platforme temelji se na konstantnom odnosu s generacijom Z kako bi osmislili aktivnosti i usluge pomoću koji ćemo zajedno kreirati svijet boljih mogućnosti, bez obzira radi li se o STEM akademiji, YT game showu ili novoj ponudi. Ovo je tek početak!

Što ti je bitno znaš samo ti. Mi smo tu da to i ostvariš – HT

Visoko na listi njihovih prioriteta, bile su aplikacije bez trošenja date pa smo se pobrinuli da im upravo to i ponudimo. Hoćeš li ih koristiti za srediti dečka frendici, lansirati start-up ili učiti novu Tik-Tok koreografiju – to znaš samo ti! A kako je ova međugeneracijska suradnja startala znat će samo oni koji pogledaju materijale ispod.

Najnovije

NIJE U REDU U UREDU

STOP RODNOJ NERAVNOPRAVNOSTI NA RADNOM MJESTU

Iako ste izjave poput Više brinu o izgledu, a manje o poslu ili Nek se posvete obitelji umjesto karijeri puno puta čuli uživo, vjerojatno ste ih u protekla dva tjedna prvi put vidjeli na billboardima. Prije nego nastavite čitati, posjetite nijeuredu.com i testirajte vlastite predrasude.

[čitaj više]

NOVI KAKTUS NA POLICI

GUBITNICI = DOBITNICI

Svijet možda voli pobjednike, ali izgleda da su žiriju Kaktusa draži Gubitnici! Kaktus festival, najveći srpski festival oglašavanja, proglasio je našu online kampanju za WWF Adria Najboljom digitalnom integriranom kampanjom u Srbiji.

[čitaj više]
back to news page