S Iskonom već godinama dominiramo telekom kategorijom, na proljeće smo realizirali svoju prvu bonbon kampanju, a evo nas i s prvom kampanjom za Hrvatski Telekom i to za najzahtjevniju publiku: genZ-jevce. Kad je riječ o tehnologiji, povezivanju i komunikaciji, pita se HT. Za sve što je važno juniorima najbolje pitati njih, a kad je riječ o lansiranju nove komunikacijske platforme - pita se Señor.
Svi se sjećamo feelinga kad ti mama bez pitanja izabere košulju u dućanu ili tata složi playlistu za rođendan. Iako je HT (23) i sam pripadnik generacije Z, pametnije se činilo bolje upoznati i za savjet o kreiranju ponude pitati one koji će je koristiti. Anketom smo ispitali pripadnike ciljane skupine i identificirali njihove želje da saznamo koje su stvari njima važne i kako mi tu možemo pomoći. Tu komunikacija ne prestaje, ideja #TebeSePita platforme temelji se na konstantnom odnosu s generacijom Z kako bi osmislili aktivnosti i usluge pomoću koji ćemo zajedno kreirati svijet boljih mogućnosti, bez obzira radi li se o STEM akademiji, YT game showu ili novoj ponudi. Ovo je tek početak!
Što ti je bitno znaš samo ti. Mi smo tu da to i ostvariš – HT
Visoko na listi njihovih prioriteta, bile su aplikacije bez trošenja date pa smo se pobrinuli da im upravo to i ponudimo. Hoćeš li ih koristiti za srediti dečka frendici, lansirati start-up ili učiti novu Tik-Tok koreografiju – to znaš samo ti! A kako je ova međugeneracijska suradnja startala znat će samo oni koji pogledaju materijale ispod.
Najnovije
ČIN-ČIN, NOVI DIZAJN
DIZAJNIRALI SMO ETIKETU ZA PRIRODNA VINA POD ZIDOM
Pet Nat trenutno je jedan od najuzbudljivijih stilova proizvodnje vina u svijetu. Stoga je i prigodno da su takva vina našla svoje mjesto Pod Zidom, bistrou koji okuplja publiku koja prati enološke i gastro trendove. Saznaj kako smo dizajnirali etiketu za ova prirodna, lagana i pjenušava vina. Samo pazi da ti se prilikom čitanja ne zapetlja jezik.
[čitaj više]HEAD OF CREATIVE PO REGIJI
Jure panelira, žirira i organizira
Naš Jure ove je jeseni na vanrednoj nastavi. Prvo će 12. listopada na Sarajevo Marketing Summitu sudjelovati u panelu “Kreativna Evolucija: Razvoj Inovativnog Razmišljanja u Marketingu”, a zatim će 1. i 2. studenog žirirati Kaktus festival u Beogradu. Tu je i važna uloga u Stručnom savjetu BalCannesa, gdje će sudjelovati u planiranju i organizaciji tog natjecanja.
[čitaj više]