S Iskonom već godinama dominiramo telekom kategorijom, na proljeće smo realizirali svoju prvu bonbon kampanju, a evo nas i s prvom kampanjom za Hrvatski Telekom i to za najzahtjevniju publiku: genZ-jevce. Kad je riječ o tehnologiji, povezivanju i komunikaciji, pita se HT. Za sve što je važno juniorima najbolje pitati njih, a kad je riječ o lansiranju nove komunikacijske platforme - pita se Señor.
Svi se sjećamo feelinga kad ti mama bez pitanja izabere košulju u dućanu ili tata složi playlistu za rođendan. Iako je HT (23) i sam pripadnik generacije Z, pametnije se činilo bolje upoznati i za savjet o kreiranju ponude pitati one koji će je koristiti. Anketom smo ispitali pripadnike ciljane skupine i identificirali njihove želje da saznamo koje su stvari njima važne i kako mi tu možemo pomoći. Tu komunikacija ne prestaje, ideja #TebeSePita platforme temelji se na konstantnom odnosu s generacijom Z kako bi osmislili aktivnosti i usluge pomoću koji ćemo zajedno kreirati svijet boljih mogućnosti, bez obzira radi li se o STEM akademiji, YT game showu ili novoj ponudi. Ovo je tek početak!
Što ti je bitno znaš samo ti. Mi smo tu da to i ostvariš – HT
Visoko na listi njihovih prioriteta, bile su aplikacije bez trošenja date pa smo se pobrinuli da im upravo to i ponudimo. Hoćeš li ih koristiti za srediti dečka frendici, lansirati start-up ili učiti novu Tik-Tok koreografiju – to znaš samo ti! A kako je ova međugeneracijska suradnja startala znat će samo oni koji pogledaju materijale ispod.
Najnovije
Work the WARC!
#NIJEUREDU JE U EFIKASNIH TOP 100
Nakon osvojenog Effie Grand Prixa na lanjskim Danima komunikacija, dobili smo vijest da je WARC uvrstio Nije u redu u uredu u top 100 najnagrađivanijih kampanja po efikasnosti u svijetu! WARC je nezavisni globalni autoritet za oglašavanje i medijsku učinkovitost, a mi smo počašćeni što je naša kampanja za ravnopravnost u suradnji s CESI, Humanom, agencijom 404 i Outdoor Akzentom pronašla svoje mjesto na ovoj listi. Ide jedna vrlo efikasna piña colada!
MIXXXX
Imamo četiri finalista na MIXXu!
Dvije kampanje su nam u četiri kategorije za nagradu za najbolji digitalni projekt: Mentalna higijena je finalist kategorije Corporate Social Responsibility Campaign, a kampanja za Wiener putno osiguranje je finalist kategorija Direct Response and Lead Generation Campaign, Campaign Effectiveness i Influencer Marketing. Bravo za Wiener osiguranje i iProspect, a čestitke i svim drugim finalistima!