Zaba se zaželjela novog dizajna Visa kartice, a mi razveselili prilici da vrijednosti načina poslovanja klijenta pretočimo u proizvod koji će na dnevnoj bazi koristiti milijun ljudi.
Cilj osmišljavanja novog dizajna bio je napraviti karticu koja će Zabu predstaviti kao modernu, inovativnu, jednostavnu, digitalnu i trasparentnu banku — banku budućnosti. Da se odvojimo od konkurenata i budemo inovativni, odlučili smo se za malo drugačiji pristup. Tako je plavo-bijeli gradijent kao najprepoznatljiviji element vizualnog identiteta banke ispikseliziran da se jednostavno ilustrira ideja “digitalnog”, a bijela je boja iz tonskog prijelaza izbačena kako bi se dobila djelomično prozirna kartica koji komunicira transparentnost poslovanja.
Sama vrsta kartice poslužila nam je i za headline “Nov pogled na plaćanje” (visus je lat. za pogled) pa tako, osim što doslovno može vidjeti kroz nju, korisnik ove najprihvaćenije kartice na svijetu može kupovati njom gdje god poželi.
Najnovije
RAME ZA SHVAĆANJE
RODITELJSKI PRIRUČNIK ZA BOLJU MENTALNU HIGIJENU DJECE
U okviru Wienerovog projekta Mentalna higijena, na kojem s Wienerom i nizom partnera surađujemo već četiri godine, nastao je roditeljski priručnik za bolju mentalnu higijenu djece - Rame za shvaćanje.
[čitaj više]GRICNI NOVI KEJS
SMOKI #MENISAVRŠENO
Kako smo zagrizli u izazov stvaranja nove platforme, slogana i komunikacije za jedan od najvoljenijih brendova u regiji i zašto su najbolje stvari u životu malo nesavršene - bacite klik ili scroll i saznajte u novom kejsu, idealno s prstima masnim od Smokija.
[čitaj više]